Dağ Serçesi - Tanıtım

591 33 55
                                    

Merhaba,

Yeni askerî kurgu, yine ben! Bu sefer Gelincik Çiçeği'nden farklı olacak ama. Bu sefer iki karakterimiz de asker, bordo bereli.

Oldukça heyecanlıyım çünkü iki karakteri asker olarak yazmak demek daha fazla askerî ve operasyon bilgisi demek. Ama yine de bu araştırma gereken konular azaltmıyor heyecanımı.

Ufak bir tanıtım bırakıyorum buraya, bölümlerden önce alıntımız gelecek bir tane, ilerki bölümlerin birinden.

Yazım tarihi; 16.05.2022
Yayınlanma tarihi; 07.11.2022

Okumaya başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz.

Hikâye şarkısı;
Özdemir Erdoğan - Bana Ellerini Ver

Ben Mihre Vural,

Etrafımda onlarca insanın pervane olmasına rağmen yapayalnız kalmış biriyim. Ruhu virâne olmuş bir kadınım.

Bütün umutlarımın söndürüldüğü zaman diliminde, tutunduğum umut olan mesleğime ortak; bana sevmeyi öğreten bir adam çıkageldi. Hayatımın tam ortasına yerleşti, kalbimin en derinlerine sevdası ile taht kurdu.

Yıllardır ailemin okşamadığı saçlarıma dokunmaya kıyamayan, silah tutmaktan nasır tutmuş ellerimi zarar vermek istemiyormuşcasına öpen bir adam bana sevmeyi ve sevilmeyi öğretti. Mesleğim yüzünden beni istemeyen ailemin aksine bana destek oldu.

Ben Üsteğmen Mihre Vural,

Ailemin bana vermediği sevgiyi ve şefkatı hayatıma bir anda girmiş, vatana meftun olan bir adamdan öğrenmiş bir kadınım.

⚜️

Üsteğmen Mihre Vural, ilk izlenimleriniz neler?

Sizce Üsteğmen Mihre'nin sevdasını kaptırdığı asker kim?

Yeni bölümler ne sıklıkla gelir bilemem. Bunu zaman gösterecek bize. Belki de Gelincik Çiçeği'ne vermem gereken o araya kadar bölüm gelmez, tam olarak kestiremiyorum.

Bizimle beraber misiniz bu yolda?

Yeni bölümlerde görüşmek dileğiyle,

Siyahincisii.

Dağ SerçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin