0.1

971 38 59
                                    

Sabah alarmım tam 07.00'da çaldı.. Her günkü gibi 1 paket erişte yapıp yedim. hiç uğraşamazdım sabah sabah yemekle. bu arada beeeenn:

MATSUNO CHİFUYU... (hep Fuyu ile başliom.. dldmfkfmfkkf. ama napim hoşuma gidiooğ!🥳)

18 yaşındayım. 12. sınıfa gidiyorum. sözel öğrencisiyim. dilim iyidir. akıcı ve hızlı konuşurum.

tüm hocalar beni çok sever. amaa beni okulun dışında görseler, tanısalardı sanırım okuldan atılırdım. her gün okul çıkışlarında çetem ile buluşup adam dövüyoruz..

çetemin adı iseeee "WE LOVE MONEY" çetenin ismini ben bulmadım! çetemizin ilk lideri Kokonoi Hajime idi.

Koko zengin piçin tekidir. bu çeteyi parası ile kurmuştu.. sevdiği çocuğu etkileyebilmek adına...

planı ilk başlarda işe yaramamış olsa da sonradan plan tutmuş ve sevdiği çocuk yani Seishu İnupi ondan etkilenmişti.. şuanda beraberler..

ben çeteye para yüzünden değil can sıkıntısından girmiştim.. lider dışında ilk üye bendim. o ayrılınca mecbur ben lider oldum. çeteyi bırakmak gibi bir düşüncem şimdilik yok...

aslındaa çetede olmamın bi sebebi daha var.. asıl önemli olan sebep de bu.. fakat.. söylemeye utanıyorum.. amaa galiba tek başıma olduğum için anlatabilirim.

diğer zorbalar bana bulaşmasın, güçlü bir erkek olduğumu bilsin diye de çetedeyim.. küçükken güzel şeyler yaşadığım söylenemez!

Ortaokul 5 zamanlarında yönelimimin "ERKEKLERE" olduğunu herkes öğrendi. erkek öğrenciler bu durum ile çok dalga geçti..

kız öğrencilerin bazıları kendi adlarına üzüldü, bazıları ise az daha mutluluktan ağlayacaktı..

6. sınıfta ise şuanda bile varlığını sürdürmekte olan ataklarım ve korkularım başladı... 10 Haziran falandı...

okulların kapanmasına 1 hafta vardı. okul çıkışında en sona kalmıştım.. tam sınıftan çıkacaktım ki Jeup (Yup diye okunuyo) yanıma gelip yüzüme tiksinerek baktı ve

"Demek gaysin MaTsUnO! iğğrenç! senden nefret ediyorum! iğrenç küçük gay çocuk! küçük orospu!!" diyip bi yumruk attı..

(go little DİCK star ⭐ ÖDLDKFDLKXORKDKFEKDÖL)

sonra da dövmeye devam etti.. her tarafım morardı ve her yerimden oluk oluk kanlar akıyordu.. bi kez daha darbe alırsam geberecektim!

tam son darbesini atacakken Jeup'un kolu havada kaldı.. gözlerim yarı açık yarı kapalı bir şekilde kimin beni kurtardığına bakıyordum.. tek seçebildiğim şey uzun hafif dalgalı siyah saçlar ve kehribar gözlerdi..

gözler çok dikkat çekiciydi.. yarı kör durumdaydım fakat en net gördüğüm ve son gördüğüm şey gözlerdi.. kehribar gözler.. sonrasında zaten yere düşüp bilincimi kaybetmiştim.

uyandığımda tanımadığım bir odadaydım.. her şey çok yabancıydı.. sonra bulunduğum odanın kapısı birden açılmıştı... şaşmış kalmıştım!!

O'ydu!!! 😮







İVİİİTT AŞKLARIMM GERİ GELMİŞEEM DŞÖFLDMCKFMFKF ÇOK BEKLEYEMEDİM HEMEN KİTABA BAŞLADIM.. UMARIM İLK BÖLÜMÜ GÜZLE BULMUŞSUNUZDUR UMARIM YENİ KİTABIMIZ DA GÜZEL GÜZEL OKUNUR BEĞENİLİR SEVİLİR GÜLDÜRÜR GÜZEL GÜZEL BİTİRİRİZ İNŞALLAH.. NEYSE BAKALIM İYİ OKUMALAR SİZE CANLARIM DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜK!!

İLGİNÇ ÇOCUK (BAJİFUYU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin