2.1

179 22 128
                                    

~Baji


gözlerimi açtığımda hala Rindo'lardaydım. Başım çatlıyordu.. çok fenaydım. evde kimse yoktu galiba.. en son ne olmuştu ki?



beynimi çalışmaya zorladım ve sonunda hatırladım.. Ran üstüme uçmuştu.. onu elime geçirirsem evire çevire sikecektim!




ama önce başım için hap almalıydım. Rindo'ların evi karıştırdım ama ağrı kesici dışında her bi bok vardı..




mecbur eczaneye gidip alacaktım. dışarı çıktım ve tam motorun yanına geldim ki...




LAAAAAAAAAAAN! motora ne olmuş amına koyim?! inceledim ve altında imza vardı.. C-Chifuyu? benden bu kadar nefret mi ediyordu?




Hayır hayır hayır büyük ihtimalle ona kızmamı ve bir daha ona bulaşmamamı istiyordu.. kabul ediyorum iyi oynuyorsun Matsuno ama ben BAJİ KEİSUKE ben burdaki bir numaralı oyuncuyum.



hazır ol ve beni bekle...ahh en azından hap içtikten sonrasını bekle yani.




~Chifuyu



kapıyı garip sarı saçları olan simsiyah gözlü sevimli görünen biri açtı... o da kimdi?



bana gülümseyerek baktı ve "Merhaba kime bakmıştın?" diye sordu..



dilim tutulmuştu adeta. ama kendime geldim ve "Şey burası arkadaşımın evi adı Takemitchy Hanagaki. yani en son onun eviydi.." dedim.



bana gözlerini kısıp dikkatlice baktı ve ardından bir kahkaha patlattı ve evin içine bakıp



-Seeevgiiiiliiiiim. Bir arkadaşın gelmiş seni arıyor. ayrıca eğlenceli bir tipe benziyor. ve oldukça sevimlii görünüyooor



diye bağırdı.. benim hakkımda düşündükleri tatlıydı ama dur bir dakika nE? sEvGiLiM mİ? sevgili yapmıştı ve bana bunu söylemedi mi??


4 saniye sonra Take geldi ve beni görünce bembeyaz kesilip dondu kaldı..gözleri doldu ve tam bana sarılacakken geri çekildim.. nedense nedense kırılmıştım..




gözlerim doldu ve koşmaya başladım koşarak oradaki en yakın parka gittim.. bugün neden bu kadar boktan bir gündü cidden? Tanrım beni ne ile sınıyorsun böyle?




salıncaklara attım kendimi ve yavaş yavaş ruhsuz gibi sallanmaya başladım..göz yaşlarımı tutamadım ve serbest bıraktım..





~Takemitchy



nE? nasıl? neden? noluyodu amk? Chifuyu..

"Chifuyu..." dedim ve öylece kaldım. Mikey götüme tekme attı ve "Neler olduğunu anlamıyorum ama ARKADAŞININ PEŞİNDEN GİTSENE AMCIK" diyip güldü ve ekledi:


"Gelince anlatırsın ve  teşekkür edersin sevgiliiiğğm muaahh bayy" sonra bişey dememe izin vermeden gülerek kapıyı yüzüme kapattı..






onun gibi bir sevgilim olduğu için accayip şanslıydımm.. onu çok seviyorum. koşarak nereye gidebileceğini düşündüm.


aramaktan yorulduğum için nefesimi düzeltmek adına parkta durdum ve tam kafamı kaldırdım ki bir ses duydum



"Hey sen! evet sana diyorum sarı kafalı velet! BURAYA GEL!"


oraya dönüp baktığımda gözleri ağlamaktan şişmiş ve kızarmış bir adet  Chifuyu bana yanındaki boş salıncağa gelmemi işaret ediyordu...



İLGİNÇ ÇOCUK (BAJİFUYU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin