1.5

221 17 51
                                    

( Medya yüzünden ağlıyorumm hüüüüğğğğğ )

~Baji

gözlerim dolmuştu daha fazla dayanamadım ve göz yaşlarımı serbest bıraktım.. yaptıklarımın ona böyle hissettirdiğini hiç düşünmemiştim.. ben nasıl bi piçtim böyle?

hayır.. böyle olmazdı.. olamazdıı.. koşarak peşinden gittim. yoruldum ve biraz soluklandım o ise hala koşuyordu. ona yetişmek zorundaydım.. son hızla yanına koştum

aklıma motorumun olduğu bile gelmemişti.. sonraki anda son sürat bir motorun Chifuyu'ya doğru geldiğini Chifuyu'nun ise yolda durmuş nefesini düzeltmeye çalıştığını gördüm.

ayaklarım fenaydı ama o an Fuyu'dan başka hiç bi şeyi düşünmeden hareket ettim ve son gücümle ona doğru koştum..

onu kendime çektim ve sıkıca sarıldım.. o ise şaşmış kalmıştı.. neye uğradığını anlamamıştı.. ben ise öfkeliydim. Chifuyu' ya yandan bi bakış attım ve

"ilerideki pizzacıya git hemen gelicem.. sakın sözümden çıkma" dedim ve motoruma koşup Fuyu'ya az daha çarpıcak olan motorcuyu takip etmeye başladım..

GEBERTİCEKTİM ONU!

~Chifuyu

az daha bi motorlu bana çarpıcaktı ve.. ölücektim.. sonum geliyordu.. ki kurtuldum.. yine.. yine beni kurtaran o olmuştu.. neden? neden?

bana pizzacıya gitmemi söylemişti ama kafam çok karışıktı.. bir yanım bana bir an önce eve gitmemi ve ondan sonsuza dek uzaklaşmamı söylerken

diğer yanım daima ona yakın olmamı onun tüm isteklerini yerine getirmemi ondan sonsuza dek ayrılmamamı söylüyordu..


ama.. ya ben ne istiyordum? hangi seçeneği seçmeliydim? kafam fenaydı.. galiba ikisini de yapmayacaktım... yapamayacaktım.. gözlerim kapanmaya başladı..

ne deja vu ama heh 😔 son hatırladığım şey ise Sanzu'nun çığlık çığlığa yanıma koşması oldu..

~Baji

sonunda durmuştu Orospu çocuğu. motordan atladım ve koşarak yanına gidip çocuğa baktım.. geçen sefer Chifuyu'yu az daha öldüren çocuktu.. sikmiştim belasını şimdi!

sanırım adı Jeup'tu! anasından girip dedesinden çıkıcaktım..

~~~~~~~~~~ 2 saat sonra ~~~~~~~~~~~

-SAAT 00.00-

~Chifuyu

gözlerimi pizzacıda açmıştım.. başımda Sanzu, Rindou ve bay Hiro vardı..

Bay Hiro gözlerimi açtığım gibi derin bir nefes verdi..

Rindou'nun gözleri dolmuştu.. hemen öne atıldı ve bana sarıldı. Sanzu'da tebessüm etti.

bay Hiro kolumdan tuttu ve kalkmama yardım etti. Sanzu ve Rindou'ya teşekkür etti ve beni tuttuğu gibi kapıya doğru götürüyordu ki durdum ve

"Bay Hiro tuvalete gitmem lazım" dedim..

tebessüm etti ve "Peki küçük bey ben dışarıda bekliyorum" dedi ve çıktı.. koşarak bi kalem kaptım ve bi de not defteri sayfası bulup tuvalete koştum. Rindo ve Sanzu şaştı kaldı..

klozetin üstüne oturdum ve kağıda yarınki uçak saatimi ve havaalanının adını yazdım. işimi hallettim ve ellerimi yıkayıp kağıdı da aldım ve tuvaleti terk ettim..

bay Hiro bakıyordu bu yüzden rahat hareket edemiyordum. Rindou'ya sarıldım ve yüksek sesle "belki bir gün yeniden görüşmek dileğiyle sevgili arkadaşım" dedim.

sonra kulağına eğildim ve "Ben temelli gidiyorum Rindou. ayrıntıları telefondan da konuşuruz. şu notu daha sonra gelecek olan; siyah, uzun, dalgalı saçlı, kalın kaşlı, kehribar gözlü çocuğa ver.. adı Keisuke Baji" dedim ve Sanzu'ya da kısaca sarılıp hemen Bay Hiro'nun yanına koştum..

Rindou şaşırmış görünüyordu.. ama şuan onu düşünemezdim.. Bay Hiro ile arabaya bindik.. oldukça sessiz başlayan yolculuk Bay Hiro'nun ne zaman sorucak diye beklediğim sorusu ile canlandı..

-Küçük bey size tam olarak ne oldu acaba?

"Bende ne zaman sorucaksınız diye merak etmiştim Bay Hiro" dedim ve güldüm

karşılık olarak o da güldü.. fazla uzatmadan özetleyerek anlattım.. tabii Baji'yi deil.

eve girer girmez odama çıkıp bi duş aldım.. sonra da uyudum zaten..

*ERTESİ SABAH*

saat 08.30'du. yarım saate uçağım kalkıyordu..

hazırlanıp hemen arabaya bindik.. evi satılığa çıkarmamıştık. belki Tokyo'yu ziyarete geliriz ( 🤨😑😒 ) burada da kalıcak bir yerimiz olsun diyeymiş.

annemler onlarla yaşamaya karar vermeme çok sevindi.. pfff çok saçma. isteyerek yanlarına gitmiyorum bile. neyse ne.


havaalanına vardık ve beklemeye başladık. Baji-San aklımdan çıkmıştı..

aniden yabancı bir numaradan bir mesaj geldi..

05... : Fuyu ben Baji. havaalanına geldim neredesin?

(Fuyu, Baji'nin numarasını silmişti..)

gözlerim doldu kalbim hızla attı.. hızla yerimden kalktım bay Hiro şaşkın şaşkın baktı. ben ise çoktan koşmaya başladım. bay Hiro arkamdan seslendi

-Küçük bey.. hızlı olun 😊

"Teşekkürler bay Hiro hemen gelirim" diyip gülümsedim ama duyduğunu pek sanmıyorum.

uçarak Baji-San'ın yanına gittim.. tek amacım ona teşekkür etmekti..

onu görür görmez gözlerim doldu.. sarılmak istedim ama kendimi tuttum tabii ki de.

ciddi bir yüz ifadesi ile baktım ve "Şey.. ben sadece dün akşam hayatımı kurtardığın için teşekkür etmek istemiştim...yine.. teşekkürler Baji-San vee elveda.. bu sefer cidden elveda sana hayatta bol şans. umarım bir gün aşkını bulabilirsin ve sevmenin ne demek olduğunu anlayabilirsin"

arkamı döndüm tam gidiyordum ki kolumu tuttu ve beni kendine çekip sarıldı.. sımsıkı sarıldı.. sonra kendinden uzaklaştırdı ve bana doğru eğilip dudaklarıma yumuşak bir öpücük kondurdu..

şaşkınlıktan tepki veremedim.. yanaklarıma damlayan ıslaklıklar hissettim.. Baji-San'ın gözyaşları benim yanaklarıma damlamıştı...

gözlerim hala dolu bir şekilde onu yavaşça ittirdim.

-İnsanlar var Bay Baji.. Siz gay deilsiniz kendinize gelin lütfen. umarım bunun bahanesi de "İNTİKAM" olmaz!

"Hayır hayır bu bir vedaydı Chifuyu. elveda Matsuno Chifuyu"

güldüm ve "Elveda Baji Keisuke" dedim.

koşarak merdivenlerden çıktım son kez arkamı döndüm ve bana bakarak ağladığını gördüm.. işte o an kalbime sanki bi bıçak sapladılar gibi oldu..

dayanamadım ve esir aldığım göz yaşlarımı serbest bıraktım.. bundan sonraki hayatımda hiç bir şeyin iyi gitmeyeceğine emindim..

Elveda Tokyo

Elveda.. KEİSUKE ♡

bay Hiro'nun yanına gittim... tam zamanında varmışım.. uçağa bindik.. 1 saat boyunca şarkı dinledim.. yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı.. biraz uyuyabilirdim sonuçta önümde 13 saatlik bir yol vardı..



DEVAM EDECEK

BAKIN AŞKLARIM HEYECANLI BİTİRMEDİMMM!! ilk defa bu arada sanırım.. ciflxprosöcpekdkfk

beynim emcüklendi ne olursa olsun beni destekleyip benimle olduğunuz için hepinize teşekkür ediyorum.. bendeki yeriniz apayrı.. sizleri çoook seviyorum aşklarım ♡♡♡♡

yb' de görüşürüzz ♡☆♡








İLGİNÇ ÇOCUK (BAJİFUYU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin