2.0

184 21 38
                                    

~Baji


arkama dönüp baktığımda Ran'ı gördüm.. tabikide Chifuyu değildi.. ben yanlış anlamışımdır diye düşündüm kendi kendime.



Ran omzuma elini koyup "Lan Baji senin burda ne işin var sabahın köründe aq?" dedi. ona baktım ve "Ne kadarda misafirperversin bende seni sevirem" dedim ve güldüm..


o an arkadan ayak sesleri geldi ve o tanıdık ses konuştu...



-Baji mi?



arkamı döndüğümde bu sefer oydu... bu sefer cidden oydu.. dönmüştü veya ben rüyadaydım bunu test etmem gerekiyordu..


yavaş yavaş ona yöneldim karşısında durdum ve elimi çenesine götürdüm ve onu kendime çekip biraz eğilip dudaklarımı dudaklarına bastırdım... ben onu özlemle öperken o şaşmış kalmıştı ve bana karşılık vermiyordu ama beni itmiyordu da..



dedim ki iştee kendine gelip beni itti ve



"BU NE CÜRRET? SEN KİM KÖPEKSİN DE BENİ ÖPEBİLİYORSUN? SİKTİR GİT YANIMDAN. SENİ GÖRMEK VE SESİNİ DUYMAK İSTEMİYORUM. SİKTİRR GİİİİİİİİİİİT!!!!"

diye bağırmaya başladı.. ne dese haklıydı.. tam bi PİÇ gibi davranmıştım ona.. BÜSBÜYÜK Bİ SİK gibi davranmıştım.. ama... hayal değilmiş, rüya değilmiş, halisünasyon değilmişş ve ben sarhoş da değilmişim!




o... o, o cidden burda tam karşımda ve onu yeniden öptüm... onu bir daha asla bırakmayacaktım... ASLA! ne yapıp edip ona kendimi affettirmeliydim!







Rindo'ya baktı ve "Ben gidiyorum Rindo ben gidene kadar bunu burdan çıkarmayın olur mu? bi de peşimden falan gelir hiç uğraşamam bunla!"

dedi ve hızla mutfaktan ayrıldı.. lafları kalbime bıçak gibi saplansa da haklıydı.. ama bu onu bırakıcağım anlamına gelmiyordu.


bu sefer aslaa! 3 yıl önce yaptığım götlüğü düzeltecek ve ona bir daha asla acı yaşatmayacaktım.! kararlıydım! Ben BAJİ KEİSUKE! Ben bitti demeden BİTMEZ ULAAAAĞĞĞN



gaza gelmiştim ve öne doğru atladım kiii... Ran üstüme atladı ve beni bayılttı... hazırlıksız yakalanmıştım ve gözlerim kapanmaya başlamıştı.. son gördüğüm şeyse Ran ve Rin'in gülmesiydi..





~Chifuyu

sabah erkenden Rindo'ya gitmiştim. bize kahvaltı hazırlayacaktı.. pizza yapacağını söylemişti.. ve Baji salağı sabahımı mahvetti..hemde hemdee beni ÖPEREK! ıyy




Rindo'lardan hızla ayrıldım ve tam gidiyordum ki Baji'nin motorunu gördüm.. tek bir çizik bile olmayan motorunu..simsiyahh pasparlak!






aklıma bir fikir geldi ve elime bi taş alıp motoru çizmeye başladım altına da imzamı attım ve adımı soyadımı yazdım bi de gülücük çizdim.. bu ona bir ders olurdu sanırım bu sayede belki bana bulaşmazdı.








hızla olay yerini terk ettim ve Take'nin evinin yolunu tuttum.. kapının önünde durdum ve deriin bir nefes alıp verdim.. 3 yıl sonra ilk kez buluşup konuşacaktık.. heyecan yapmıştım ve kalbim daha da hızlanmıştı


kararlı bir şekilde kapıya yaklaştım ve zili çaldım bir gülümseme ile bekliyordum...


1 dakika sonra kapı açıldı ve ne göreyim??

İLGİNÇ ÇOCUK (BAJİFUYU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin