2.3

186 22 26
                                    

( medya ♡ mee) ( şarkıya aşıkım ♡ )

~Chifuyu

sabah kahvaltı yaptıktan sonra Mikey ve Take'ye veda edip evden çıktım. Mikey iyi biriydi. sevmiştim onu. Take'mi üzmez bu yüzden gözüm arkada kalmaz.





Take mutluysa sorun yok demektir.





eve gidesim gelmedi ve bende eski okuluma doğru yöneldim.. nedenini bilmiyordum.. sanki sanki beni kendine çekmişti birden.




okulu görür görmez gözlerim dolmuştu. anılarım depreşmişti ve duygusallaşmıştım..






eski sınıfıma yöneldim ve sıramı bulup oturdum.. burayı özlemiştim.. aklıma Take ile olan güzel anılarımız gelmişti.. arkamdan adım sesleri duydum. endişelenip arkama baktım






B-Baji San?!







şaşırmıştım.. yanıma geldi ve hiç bi şey demeden oturdu. önce ona bakamadım..utandım.. bakarsam ağlardım.. ilk karşılaşmamız yine burada bu sınıfta az ötede öğretmen masasının önünde olmuştu..







dayanamamış olacak ki bana doğru döndü ve "Sen çok ilginç çok garip çok farklı birisin.."


dedi. derin bir nefes aldım ve ona bakmadan "Pff o zaman benden uzak dur" diyerek gözlerimi devirdim.


güldü ve çenemi kavrayıp yüzümü ona çevirdi ve beni kendine çekerek "Neden ki? Ben sevdiğim özelliklerini sayıyordum. 😏" dedi..




ateş bastı ve yanaklarım kızarmaya başladı.. gözlerim iyice doldu ve yüzümü çevirmek istedim. ama elleri çok güçlüydü..




tekrar güldü ve "Bu sefer olmaz Matsuno! Bu sefer seni kaybedemem! İzin vermicem! Sen.. benim olacaksın!" dedi ve eğilip beni öptü..





göz yaşlarımı serbest bıraktım ve hemen ellerimi göğsüne dayadım ve ondan keskin bir şekilde uzaklaştım. sonra kızgın kızgın baktım ve "Sen onu geç! Sen beni çoktan kaybettin! Ben senin falan değilim Baji! Benden uzak dur!" dedim ve hızla oturduğum yerden kalktım.







büyük bir hızla kapıya yaklaştım ve tam kapı kolunu tuttuğum sırada iri eller bileğimi kavradı ve beni sırtüstü kapıya yapıştırdı.. (burda türkçem yetmedi anlatamadım sorry)



 (burda türkçem yetmedi anlatamadım sorry)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( bunun gibi ama daha değişik.. Baji Fuyu'nun iki elini de sanki kelepçeliymiş gibi kapıya dayamış gibi düşünün.. sorry anlatamıom ya! ben kendimin yazarlığıma sıçıyım yaw )




Bana bu sefer sinirli bi bakış atmıştı ki aniden yumuşadı ve gözleri doldu..

beni serbest bıraktı ve "Özür dilerim Chifuyu.. Sadece.. sadece diyeceklerimi dinle olur mu? sonrasında gidebilirsin! yaptıklarım çocukça ve saçma oldu pardon.." dedi.


İLGİNÇ ÇOCUK (BAJİFUYU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin