Karşımda beni Jeup'tan kurtaran kehribar gözlü, siyah hafif dalgalı saçlı çocuk vardı.. Başım fenaydı.. Çok ağrıyordu. Yatakta oturdum ve başımdaki çocuğa baktım... Bana baktı ve "Demek uyandın! Çok güzell sana birşeyler getireyim.. Karnını doyuralım"
-Şeyy efendim.. Ben a-aç değilim. Teşekkürler.. Her şey için teşekkür ederim.. Ben gidiyim artık!
"Nanda nanda!"
Yarı sinirli yarı gülerek (yazar: Türkçem bozuk cümle kuramıyorum sorry..) söylemişti bunu. Beni kurtarmış olmasına rağmen ürkmüştüm. Çok sert biri gibiydi..
"Bak.."
-Matsuno Chifuyu...
"Baji Keisuke-da! Memnun oldum Matsuno"
-Bende memnun oldum bay Baji.
-Çok resmî.. Neyse diyeceğim şu ki "BaY mAtSuNo" henüz yaralarınız kapanmadı.. Ağır yaralanmıştınız.. Doktor çağırmıştım.. 2 gündür baygındınız. Doktor size ilaçlar, haplar ve tabi ki de kremler yazdı.. Tamamen iyileşene kadar size ben bakıcam sizi özgür bırakamam üzgünüm.. Beni doktorunuz olarak düşünebilirsiniz.. Tedavinizi "gerçek doktorun" talimatlarına göre ben yapıcam. Öncelikle tanımadığın bir yabancının evindesin.. Nasıl hissettiğini iyi biliyorum. İşte bu yüzden tedavi sürecin boyunca tanışalım.. Ne dersin Matsuno?
"T-tamam, olur... Bay Baji şeyy yeniden teşekkür ederim"
-Önemli değil "bAy MaTsUnO" (göz devirme emojisi* 🙄😒) şimdi izninle sana yiyecek bi şeyler getiriyim! Özel olarak istediğin bişey var mı?
"Eğer varsa kızarmış erişte iyi olurd-"
"Kızarmış erişte mi? Bu evde ondan bol bi şey yok Chifuyu.. Yani şey bay Mat-"
-Hayır... Cifuyu'yu tercih ederim efendim.
"Bende Keisuke'yi tercih ederim. 🙂"
"T-tamam, Keisuke"
-Güzell... Chifuyu 🙂
Göz kapaklarım acıyordu... Her ne kadar iyiyim desem de değildim... Hiç iyi değildim... Gözlerimi zor tutuyordum... Ama dayanamıyordum. Gözlerim yeniden kapanmaya başlıyordu.. Tam bilincimi yeniden kaybedecektim ki kapı sertçe açıldı... Az daha yere düşüyordum. Korkmuştum...
-Chifuyu! ... Uyuma, uyuma sakın! Burada kal! Bak, bak sana erişte yapıp getirdim. Fuyu?? FUYUU!!
-E-evet B-Baji-San buradayım!
-Baji-San? Baji-San mı? Keisuke'de anlaştık sanıyordum!
-A-afedersin Baji-San! B-ben galiba isminle hitap etmeye alışamıyorum.. Benim hayatımı kurtaran birine ukalaca ismi ile hitap etmek... Doğru gelmiyor. Bunu o kişi istemiş olsa da! Ki zaten sen benden büyük gibisin... Kaç yaşındasın?
-19 yaşındayım Chifuyu. Senden bir yıl yaşlıyım sadece! Ama karar senin... Nasıl istiyorsan öyle hitap edebilirsin bana...
-Kendine yaşlı deme Baji-San! Sen bir yaş daha büyüksün! Yaşlı değil... Hemm sen yaşlıysan karşı komşum, 106 yaşındaki Hiratama Nine ne oluyorr??
-106 mı? Tamam sustumm 🤐
-Heheheheheheh. 😅
(yazar: bu arada cidden karşı komşumuz Hacı nene 106 yaşındaydı ondan esinlendim. 107 'ye gircekti bu yıl ama koronaya dayanamadı öldü... İyi biriydi severdim.. Neyse devam. )
Baji-San tam bir kabadayı gibi görünse de çok iyi biriydi... Yataktan yavaşça kalktım ve adım atmaya çalıştım amaa dengemi koruyamadım ve yere kapaklanacakken Baji-San belimden tutup kaldırdı beni... Sonra kucağına aldı ve salona taşıdı...
Vücudu oldukça iriydi. (fuyu: benimkine göre tabii... 😶)
Beni bir koltuğa oturttu ve mutfağa gidip elindeki gri oldukça parlak olan tepsi ile geri döndü.. Tepsiyi önümdeki masaya bıraktı ve yanıma geçip oturdu... Sonra kısa bir Hint bakışması yaşadık... Tepsiyi eline aldı, bana dönüp erişteden chopstick ile biraz alıp ağzına götürdü ve üflemeye başladı...
Sonra üst dudağını soğuyup soğumadığını anlamak için erişteye değdirdi. Ardından bana yaklaştırdı.. Otomatik olarak ağzımı açtım ve yedim. Oldukça lezzetliydi... Baji-San annem gibi davranıyordu..
Bu hem güzel hem de oldukça garipti.. Ama çoğunlukla hoşuma gitmişti.. Karnımda garip bi his oluştu.. Çok değişikti.. Ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu fakat hastalıktan kaynaklanmadığı belliydi.. Acaba bu neydi??
EVETT AŞKLARIM BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ??
SİZCE DİĞER BÖLÜMDE NE OLCAK?
GENE GEÇ YAZDIM SORRY
YARIN SINAVLAR BAŞLIYO.. ALLAAHH. 🥺😭
ÖPTÜM AŞKLARIM BAAYYSS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLGİNÇ ÇOCUK (BAJİFUYU)
Fanfiction~Sen çok ilginç çok garip çok farklı birisin... "pff o zaman benden uzak dur" ~neden ki? ben sevdiğim özelliklerini sayıyordum 😏