~Baji
Dün eve çok sarhoş geldim. Uzaklaşmak iyi geldi. O kadar içmişim ki Fuyu'nun evden gittiğini bile fark etmedim..
Gitmiş.. Cidden gitmiş.. Ama sanırım böylesi daha iyiydi. Burada kaldsaydı garip, sinir bozucu ve de gerici bir durun ortaya çıkardı.
Hala olay hakkında ne hissediceğimi bilmiyordum.. Çok beklenmedik ve şaşırıtıcı bi durumdu.. Tamam geçen sene tüm okul onun gay olduğunu öğrenmişti. Ama...
Benden etkileniceğini tahmin etmek benim için imkansızdı.. O... Benim gibi bir psikopattan hoşlanamazdı.. O çok narin ve tatlıydı.. Ben ise... Neyse..
Olay gerçekleşir gerçekleşmez Kazutora'ya gittim.. O benim en yakınlarımdan biri.. Beni teselli etti, dertlerimi dinledi, bir kız gibi sızlanmama bilr katlandı.. O cidden iyi biri..
Çoğunlukla sinir bozucu olsa da onu seviyorum.. Veee Fuyu'nun yaptığı bu şey yüzünden artık yönelimim ne onu da bilmiyorum.. Umarım bu olayı kimse duymaz!
~Fuyu
Sabah kalktığımda kendimi eskisi gibi enerjik hissediyordum. Sonra kendime geldim ve modum düştü..3 gün önce olanlar.. Neyse o olayı ve olayın kahramanı Baji-San'ı sonsuza dek unutmalıydım!
Take'nin odasına gittim.. Kapıda durdum veeee... Bağıra bağıra "UYAN TAKEEEEE. HADİ BUGÜN BİR ŞEYLER YAPALIM!" dedim.
Kapı anında açıldı.. Vay be! Etkilenmiştim doğrusu. Bana sevgi dolu bir anne gibi baktı ve "Moralinin iyi olmadığını ve kafa dağıtmaya çalıştığını biliyorum.. Bu yüzden deee bugün için planıııııım seniin enn sevdiğin şeylerden biriiiiii!" dedi..
Çok heyecanlanmıştım ve hemen sıralamaya başladım:
"Hayvanat bahçesi?
Dondurmacı?
Market günü?
Alış veriş?
Yemek yemeğe mi gidicez?
Paten kaymak?
Buz pateni? Veyaaa
Kaykay?
Yoksaa Kızarmış Eriştee?""..."
İşte son madde de içim acıdı.. Kızarmış eriştenin bile acı bir hikayesi olmuştu bende..
-Hiç biri değil.. Fuyu senin gitmeyi en çok sevdiğin yerlerden bir tanesi..
"hmmm..." "Yoksaaa... L-"
-ta kendisiii..
"iyi de daha bitirmedim ki"
-ahh yapma Fuyu seninle uzun zamandır arkadaşız.. Seni tanıyorum sonuçta.. Evet sonunda doğru bildin Lunapark'a gidicezz!!
"Yaşasııııııııııııııııııııııın"
-tamam tamam şimdi banyoya gidip elini yüzünü yıka bende aynısını yapıp mutfağa inicem.. Sonra çok güzel bir kahvaltı hazırlarım.. Enn sevdiklerinden.. Hadi git
"taaaamaaaaammm. Teşekkürler Takeeeeee"
-rica ederim Fuyu.. Ne demek..
~İLAHİ BAKIŞ AÇISI~
Fuyu ve Take mutlu mutlu kahvaltı yapıyorlardı.. Fuyu zor ve bir o kadar yavaş bir şekilde yaşadığı utanç verici olayı unutmaya başlıyordu.. Artık sadece arkadaşı ile mutlu bir şekilde vakit geçirmek ve hayatını mutlu, huzurlu ve güzel yaşamak istiyordu.
Öte yandan Baji ise Fuyu onu öptüğünde nasıl hissettiğini bunun onun için anlamının ne olduğunu çözmeye çalışıyor ve Fuyu'ya olan hislerini keşfetmeye başlıyordu.. Ama bunun için artık çok geçti.. Öyle değil mi? Yoksa her şey onlar için yeni mi başlıyordu..
Geçmiş bazıları için derin yaralar, pişmanlıklar, hüzün, yalan, ve acılar barındırırken bazıları için mutluluk, huzur ve unutulmaz derecede iyi şeyler barındırır..
Şuanı yaşamak gerekir.. Şuan hayatınızda ne gibi şeyler oluyor bilemeyiz.. Bazıları aldatmacalar, daha çok hüzün yine pişmanlıklar ve daha fazla karamsarlık yaşıyor olabilir ve çoğu kişi de tam tersi yönünde çok güzel anlar yaşıyor olabilir..
Gelecek ise belirsizdir.. Geleceğin size ne getireceği bilinmez.. Bu yüzden her ne yaşamış olursanız her ne yaşıyor olursanız olun.. Gelecekten umudunuzu kesmeyin...
İşte Baji ve Fuyu'nun da böylr yapması gerekiyordu...
FİNİSH... BU BÖLÜM BÖYLEYDİ.. GARİPTİ AMA UMARIM BEPENİRSİNİZ SİZLERİ SEVİREM.. MUAHH 😚🤎🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLGİNÇ ÇOCUK (BAJİFUYU)
Fanfiction~Sen çok ilginç çok garip çok farklı birisin... "pff o zaman benden uzak dur" ~neden ki? ben sevdiğim özelliklerini sayıyordum 😏