1.9

175 22 19
                                    

~Chifuyu

Karanlıktan çıkan kişi öne atılıp bana sımsıkı sarıldı.. beni bırakmak istemiyormuşçasına sarıldı bana...sessiz hıçkırık sesleri işittim.. o da benim gibi ağlıyordu..




ama ben ona sarılmamıştım.. istiyordum ama sarılmıyordum.. benden ayrıldı ve "Sen...neden? nasıl? bu da bir rüya değil mi? 3 yıldır hep aynı şey zaten" dedi..


ağlıyordum utanmadan ağlıyordum.. buram buram içki kokuyordu.. sarhoş olduğu belliydi.. yarın, bu akşamı hatırlayamayacak durumdaydı yani..


ben bunları düşünürken dudaklarımda bir sıcaklık hissettim... onun dudaklarının sıcaklığıydı bu... mantıklı düşünemeyip o an istediğim şeyi yapma kararı aldım ve kollarımı boynuna sarıp ona karşılık verdim..



o kadar tutkulu öpüşüyorduk ki... anlatamam.. ama ileri gitmek istemiyordum.. ondan ayrıldım ve koşarak oradan uzaklaştım..







eve vardım ve nefes nefese kapıya dayanıp kendimi yere attım. bu nasıl bir akşamdı böyle? umarım yarın bu olayı hatırlamaz.. yoksa biterim...






gittim ve duş alıp pijamalarımı giyip yatağıma atladım ve uykuya daldım...




~Baji



sabah gözlerimi kendi evimde açtım.. ilk kez.. kendimi son 3 yıldır ya Mikey'de ya Kazu'da ya da Rindo'larda buluyordum.. galiba dün sarhoş değildim..




3 yıl sonra ilk.. garip.. ama bir dakika

*içeriyi koklar*

hayır tabikide içmişim... ama bugün! bugün içmeyecetim! kararlıydım!

Rindo'yu aradım ve "Size geliyorum bana pizza ısmarlarsın artık" diyip onun bişey demesine izin vermeden telefonu kapatıp giyindim, dişlerimi fırçaladım ve yola koyuldum..





dükkana gittim ama...kapalıydı... nE? nedeeen?? ama Rindo'ya kızamazdım çünkü konuşmasına ben izin vermemiştim.. fakat ben Baji'yim ben yaparım..




Rindo'yu aradım ve anlık sinirle sövüp geri kapattım.. motora atlayıp onların evine doğru yol aldım. evlerinin önünde durup zili çaldım..



baya uzun sürmüştü.. en sonunda elleri yarı unlu yarı ıslak Rindo kapıyı açtı.. bir kahkaha patlattım ve içeri geçip kapıyı kapattım.


mutfağa gittik... tam o bişey söyleyeceği sırada tuvaletten bir ses geldii....





"RİİİİİİİNNDOOOOOOĞĞĞĞ"



bu da kimdi? ses bi yerden tanıdıktı ama.. çıkaramamıştım.. yine bağırdı:


"RİNDOĞ TUVALET KAĞIDI BİTMİŞ BURDA AMINA KOYİM! NİYE BAKMIYON LAN BU TUVALETEEE! AMK GEL LAN ŞURAYA İTT"


dayanamadım ve güldüm.. kahkaha atmamak için kendimi çok zor tutuyordum.. Rindo meymenetsiz meymenetsiz bakıp göz devirdi ve

"GELDİM FUYU GELDİM PATLAMA GÜLÜM GELDİM YETİŞTİM İMDADINA AMA BAĞIRMA AMINA KOYİM NİE BAĞIRION AQ?"

diye bağırdı Rindo...

Fuyu...


Fuyu?



Fuyuu!





olabilir miydi? o o olabilir miydi??? kalbim hızla çarpmaya başlamıştı.. o kadar net duyuluyordu ki Rindo bile bana döndü ve "İyi misin sen?" diye sordu..



dilim tutulmuştu o yüzden hızla kafamı evet anlamında salladım ve Rindo'nun tuvalete yönelişini izledim..



2 dakika sonra Rindo döndü ve elini yıkayıp yeniden pizza yapmaya devam etti.. çok sakindi..


içeriden ayak sesleri geldi arkamı dönüp baktığımda ...





İLGİNÇ ÇOCUK (BAJİFUYU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin