BU DÜNYA YANSIN

1 0 0
                                    

Soğumaz mı yüreğindeki ateş? Köprünün altından çok sular aktı. Ay dünyaya kul, dünya güneşe eş. Koskoca Roma yı bir deli yaktı. Belki de oturdu seyrinebaktı.

İntikam zehrini söksek yerinden. Mutlu etmez mi merhamet bizleri? Bir baksan köklerinederinden. Azı dişi gibi kanlı izleri! Yetmezse hak kazanç alın terinden. Döner mi bu gemi son seferinden ...
Ayrılık tohumunu ektiğin gün. İçimde kıyamet koptu kopacak. Cellada boynumu büktüğüm o günElbet ahım bir gün hesap soracak. Senin de hayatın alt üst olacak...
Yanarsam yanarım sana ne bundan? Tuttuğum hangi dal kırılmadı ki? İçime döktüğüm Bu göz yaşından. Sulanan her çiçek solmadı mı ki? Beddualar kabul olmadı mı ki...? Selamdı sabahtıgönderme bana. Bırakalım bu aşk mazide kalsın. Halimi hatrımı koy bir kenara. Gözlerin maziye dalıp ağlasın. Bırak yaralarım kabuk bağlasın.
Ben hiç tövbe etmedim sende dene bak. Vicdanım kadar hürüm ya sen nasılsın? Cürmüm kadar yanarım bir mumda sen yak. Mademki kendi hikayende asılsın. Öyleyse her bir koyun kendi asılsın.
Dön kendi yönüne arkana bakma. Yolun açık olsun Allah saklasın. Haklıysan haklısın kafana takma. Muhteris hesaplar mahşere kalsın. Yanacaksa orda tüm dünya yansın...
Yılmaz Tizgöl Moskova 14 01 2022

BEL ALTI VURUŞLARA TERS KÖŞE ŞİİRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin