Sebelum memulakan cerita terima kasih kepada yang telah membaca kisah pertama aku terlibat dengan kehidupan songsang ini. Love u guys.
Okay disini aku akan mengenalkan watak-watak dalam cerita kali ini.
Aku dan adam seperti biasa main actor. Haikal merupakan ketua batch kami. syazwan merupakan kawan baik aku. amirul dan aidil pula merupakan rakan adam yang juga merupakan dari kelantan. okay itu sahaja watak-wataknya. selebihnya kalau ada sebagai watak sampingan sahaja.
Disini bermulalah kisah aku bersama adam. dimana aku perlu menghadap dan melayan kenakalan adam. Perkara yang berlaku antara aku dan adam masih lagi tersimpan rapi oleh aku dan adam. projek yang kami lakukan setiap minggu masih tidak kantoi dan diketahui oleh sesiapa.
Walaupun aku dan adam selalu membuat perkara tersebut, tetapi aku yang dulu telah berubah. Dulu aku dan adam akan mesra dan akrab ketika berbual. tapi kini aku lebih suka menyendiri dan tidak bercakap dengannya. Aku merasakan agak janggal apabila bercakap dengannya. Maka ketika dikelas aku akan berborak bersama kawan perempuan dan segelintir lelaki selain adam. Ada dikalangan kami bertanya tentang kami, tapi aku hanya akan berdalih dan menyatakan yang kami masih berkawan dan tiada sebarang masalah.
Yang bermasalah ketika ini adalah aku, dalam diri aku ini timbul rasa janggal dan segan untuk bertegur seperti biasa selepas kes itu. Adam tiada masalah kerana adam masih sahaja menegurku seperti biasa dan buat seolah-olah kami tidak pernah melakukan apa-apa. Disebabkan aku seperti menjauhkan diri dari adam, adam kini telah mencari pengganti diriku. Kalau dulu adam selalu bersamaku, kini adam selalu bersama aidil dan amirul. Amirul merupakan pelajar kelas sebelah. dan aidil merupakan rakan kelas kami.
next part...
YOU ARE READING
Pengalaman pertama diblowjob
KurzgeschichtenAdam kini lebih berani dan nakal ingin membuat projek bersamaku oleh kerana aku memberi green light atas semua perbuatannya. Enjoy this story and sila gunakan imaginasi anda untuk membayangkan setiap scene dan perkara yang berlaku. hehehehe