Part 9

2.7K 42 12
                                    

Sabtu malam. Hari yang sentiasa akan aku gunakan untuk mendapatkan apa yang aku nak dan hari yang akan aku gunakan untuk memuaskan nafsuku. Malam ini aku akan menggoda aidil menggunakan seluar yang aku bawa ini. Aku menyarungkan seluar tersebut dan ternyata seluar itu memang lembut dan mengikut bentuk kaki kita. Aku tidak memakai seluar dalam, maka ketika mengenakan seluar itu, bentuk batangku jelas kelihatan dan bontot mantap kepunyaanku jelas kelihatan. 

Ketika semua sedang asyik melayan movie dibilikku aku sengaja keluar menuju ke koridor di hujung berdekatan toilet. Aku sengaja menikmati udara malam sambil berdiri menonggeng disitu. Tiba-tiba aku nampak aidil keluar dari bilikku dan menuju kearahku. Aku sengaja terus menonggeng disitu dan buat-buat seperti tidak perasan akan kehadirannya. 

Aidil pun menepuk bontotku dan menegurku.

Aidil: Aii sorang je ke? Tak tengok movie ke? 
Aku: Ada nampak dengan sapa-sapa ke? Tak tengok pun saja je nak hidup udara malam.
Aidil: Ala jangan sedih-sedih. Ke nak masuk toilet? hehehe. Kot-kot lepas isap happy.

Aku hanya menjeling aidil. Tiba-tiba aidil memandang kebelakang seperti melihat memastikan line clear. Bila aidil dah yakin tiada orang yang melihat, aidil bergerak ke belakang dan menggesel batangnya yang keras ke bontotku sambil meramas bontotku. Aku hanya membiarkannya sahaja.

Lalu aidil mengajakku masuk bilik layan movie sekali. kami pun masuk ke bilik semula dan kini aidil baring disebelahku. Ketika baring aku sengaja baring mengiring dan aidil terus sambung menggesel batangnya ke bontotku. Dalam waktu yang sama aku melihat adam bersama amirul baring bersama. Aku hanya membiarkan sahaja. 

Jam menunjukkan jam 3 pagi. Bermulalah permainan aidil. Diambilnya tangan aku lalu dimasukkan ke dalam seluarnya. Aku dapat merasakan limpahan air mazi di kepala batangnya. part yang aku suka si aidil ni ialah kepala batangnya. mushroom yang sangat nice. perlahan-lahan aku menurunkan kepalaku kearah batang aidil lalu kumasukkan batangnya ke mulutku. Aku mulakan dengan menjilat kepala batangnya. aku suka melihat mushroomnya yang begitu kembang sekali. Lalu kumasukkan seluruh batangnya kedalam mulutku. Aku mula memainkan perananku. Batangku juga mula naik menegak, lalu aku memusingkan badanku dan sekarang kami dalam kedudukan 69. Kami masing-masing mengisap batang antara satu sama lain. 

Setelah puas dilancap dan diisap olehku aidil menolak keluar batangnya dari mulutku lalu memancut memenuhi selimutku. perkara yang aku tidak suka dengan aidil ni bila dia dah pancut dah puas dia dah stop dan tidak memuaskanku sehingga pancut. Lalu aku terpaksa mengambil tangannya dan melancap menggunakan tangannya sehinggalah aku pancut. Disebabkan aku geram dengan Aidil, aku sengaja memancutkan air maniku kearah badannya. Finally aku kepuasan melihat air maniku penuh dibadannya. 

Aidil seperti ingin memarahiku kerana badannya dipenuhi air maniku tetapi aku terus mencapai selimutku dan menyuruhnya membersihkan air maniku menggunakan selimutku. Aidil terus lap dan bangun menuju ke tandas. Aku hanya naik ke katil dan terus tidur. Aku tidur dalam kesejukan kerana selimutku sudah basah dipenuhi air mani. 

Esoknya aku bangun, selimutku keras kerana air mani di selimutku telah kering. Lalu aku memasukkan selimut ke dalam baldi untuk aku basuh..

Itu sahaja episode untuk kali ini. kami pun cuti tahunan. 

Next aku akan cerita kan aku tundukkan lelaki straight. hehehe. Nantikan ceritanya. 

Korang ada tak partner macam aidil? Dah puas biarkan kita sendiri puaskan sendiri. haish tak best kan partner macam aidil. 

The End. 

Pengalaman pertama diblowjobWhere stories live. Discover now