Part 8

2.3K 38 0
                                    

Ketika pulang ke asrama, diwaktu malam aku menunggu aidil di tandas berharap aidil datang, tetapi aidil tidak datang. Aku merasa pelik sedangkan aidil yang mengajakku tapi bayangnya pun tidak muncul. Disebabkan aidil memungkiri janji, aku berhasrat untuk memalau dan tidak melayan semua pertanyaan dan ajakannya. Esoknya di kelas aidil mengajak ku tapi aku hanya sekadar membuat bodoh tidak menghiraukan dia. sampai la hujung minggu aku masih tidak melayan aidil. 

Hujung minggu telah pun tiba. Tiba lah masa kami melayan movie beramai-ramai. Aku pada malam itu hanya seperti biasa memakai kain pelikat dan didalam kosong. Kalini ramai yang join kami layan movie, amirul yang biasanya tiada pun ada datang join layan movie sekali. 

Setelah movie tamat aku pun tidur. Ketika tidur tu aku ingat lagi yang aku sedang mimpi basah. Aku didatangi wanita seksi seperti dalam movie yang kami baru sahaja layan. Wanita tersebut mengisap kepunyaanku dengan rakus sekali. batangku keras menegang kesedapan. Dijilat batangku sehingga dipenuhi air liurnya. Lama kelamaan aku ingin memancut kan air keramatku. Aku kini tidak dapat menahan isapan nya lagi lalu terus memancut kedalam mulutnya. 

Setelah memancut air maniku, aku terjaga dan aku melihat seperti ada seseorang di dalam selimutku dan batangku masih di dalam mulutnya. Lalu aku memegang kepalanya lalu aku menyorong turun dan naik. Aku berbisik supaya air maniku ditelan. Sebelum membuka selimutku, sempat aku berbisik memujinya. "Sedap betul kau isap, lama dah aku tak rasa". Aku berkata demikian kerana aku sangkakan Adam orang yang telah mengisap batangku. 

Setelah selesai dan aku merasakan air maniku sudah dijilat sepenuhnya olehnya, aku membuka selimutku dan alangkah terkejut nya aku kerana orang yang kusangkakan yang mengisap batangku tadi adalah Adam tapi tekaanku salah. Orang yang sedap memegang dan yang tadi menelan air maniku adalah Amirul. Amirul tersenyum kepadaku. Aku pula secara tiba-tiba telah menendang amirul hingga jatuh ke bawah katil. Aku tidak tahu kenapa tapi seperti aku tidak boleh menerima amirul yang mengisap batangku. 

Melalui sinaran lampu koridor yang samar-samar aku dapat melihat muka amirul yang cuak dan amirul bangun terus melarikan diri. Aku masih memikirkan kenapa tiba-tiba amirul boleh berani mengisap batangku. Apa yang membuatkan dia tertarik untuk mengisap batangku. Adakah dia tahu yang Adam pernah mengisap batangku. Pemikiran yang tiada penghujung lalu aku memutuskan untuk tidur. 

Keesokan harinya aku lewat bangun pagi kerana aku kekurangan tidur memikirkan amirul. Jam menunjukkan jam 11 pagi. lalu aku bangun, mencapai tuala dan alat mandian lalu bergerak ke toilet. Setibanya di toilet, aku melihat Adam dan amirul keluar dari toilet. Aku pelik kerana tandas mereka sepatutnya diseberang blok hadapanku. kenapa datang mandi disini. Aku memerhatikan tandas blok hadapan dan aku melihat ada orang lain sedang membasuh baju disana. 

Aku memikirkan mungkin disebabkan tandas disini kosong mereka datang membuat projek disini. Dan aku disini berasa sangat yakin yang adam dan amirul memang sedang melakukan sesuatu seperti apa yang pernah kami lakukan bersama. 

korang rasa tak seperti apa yang aku rasa? okay move to the next part. jangan lupa vote dan komen hihihi. 

Pengalaman pertama diblowjobWhere stories live. Discover now