Sebelum aku memulakan cerita part 5 ni, aku akan describe sedikit keadaan kelas aku. Didalam kelas aku ada loker di bahagian belakang kelas untuk kami letak buku-buku kami.
Gambar di part ini merupakan gambaran loker didalam kelas kami. loker ini kitorang susun bentuk petak didalam kelas untuk senang di ruangan dalam dijadikan tempat untuk kami baring tidur. tikar kami telah sediakan siap-siap untuk tidur sewaktu ketiadaan guru atau waktu rehat.
Suatu hari waktu rehat petang, aku malas nak rehat pergi dewan makan untuk makan tengah hari, maka aku pergi ke belakang kelas untuk baring dan tidur. Tiba-tiba sewaktu aku nak mula melelapkan mata aidil datang dan baring disebelahku. Aku pun menyoalnya. "aii aidil tak pergi rehat makan ke?". "Taknak ar makan, menu dema (dewan makan) harini tak sedap. lagipun aku mengantuk nak tidur". balas aidil kepada pertanyaanku. Aku pun terus melelapkan mata untuk tidur.
Tiba-tiba sedang lena aku tidur, aku rase seperti ada something depan mulut ku dan ketika aku membuka mataku, alangkah terkejut nya aku batang aidil telah menegak keras dihadapanku. Melihat aku tersedar dari tidurku, aidil terus menyumbat batangnya kedalam mulutku. Aku amat terkejut kerana itulah pertama kali dalam hidupku batang masuk ke dalam mulutku. aku ingin menolak keluar batangnya tapi aidil memegang kepalaku dengan kemas tidak memberi aku kesempatan untuk melepaskan diri. Disebabkan batang aidil yang besar, batang aidil mungkin dalam 6" bagiku dan aidil mempunyai mushroom yang kembang cantik. Aku suka melihatnya. lama kelamaan aku hanya membiarkan sahaja batang aidil didalam mulutku. Aidil menggerakkan kepalaku keatas dan kebawah sambil aku mengisap batangnya. Itulah pertama kalinya aku mengisap batang lelaki. Aku hampir menangis kerana tidak menyangka bahawa aku akan mengisap batang orang lain.
Sedang sedap aidil melayan isapan ku tiba-tiba ada seorang perempuan classmate kami masuk. Ketika itu hampir sangat untuk kantoi, nasib aidil bertindak pantas mengeluarkan batangnya dari mulutku lalu terus meniarap. Setelah batang aidil keluar dari mulutku, air liurku meleleh dan perempuan itu nampak. Aku hanya membuat isyarat seperti aku baru bangun tidur dan air liur basiku meleleh. Kami terselamat ketika itu. nice action aidil. nasib aidil laju bertindak. jika tidak mampus kantoi dengan perempuan pulak.
perempuan itu bernama adilah. Lalu adilah membuat muka seperti geli melihatku sambil berkata. "yakssss.. air liur basi meleleh. pergi la toilet basuh". katanya kepadaku. Aku pun bangun lalu bergerak ke tandas. prep petang pun bermula dan kami yang lelaki ramai-ramai baring dibelakang sambung tidur sampailah prep petang habis.
Jam menunjukkan jam 12am. Aku pun bergerak ke toilet untuk kencing dan menggosok gigi. Aku pun meletakkan berus gigiku di sinki dan masuk ke tandas. sesudah sahaja aku kencing, ketika aku membuka pintu tandas, tiba-tiba aku ditolak masuk semula oleh seseorang. Rupa-rupanya aidil orang yang menolakku masuk semula ke tandas. Aku terkejut kerana tidak perasan akan kedatangannya. Aku tidak mendengar langsung langkah orang masuk ke toilet.
Aidil memandangku seperti ingin menerkamku. wajahnya seperti perogol bersiri. Lalu aidil berbisik kepadaku. "ko isap lagi boleh tak? sedap ar ko isap". katanya. Aku pelik kerana aku tidak tahu pun cara isap yang sebetulnya. itu pertama kali dan aku hanya membiarkan aidil yang mengawal kepalaku. malah dipujinya aku hahaha. Lalu aidil menekan bahuku menyuruh aku melutut dan aidil mengeluarkan batang dari seluarnya. Lalu menyuruhku untuk isap. Agak menjijikkan bagiku ketika itu kerana terdapat bau hancing di batangnya. Aku terus turn off taknak isap. Lalu aku menolak aidil lalu bergerak pergi meninggalkan aidil keseorangan.
Aku pulang ke bilik dan aku saja menunggu di koridor kerana aku pelik kenapa aidil masih tidak keluar dari toilet. Dalam 15 minit juga aku menunggu tiba-tiba aidil pun keluar dari toilet. Aidil yang melihatku di koridor terus datang menuju kearahku lalu berbisik. "Ko tunggu la nanti aku nak ko isap aku punya lagi". kata aidil kepadaku lalu bergerak meninggalkan aku. Aku yang mendengar ucapannya hanya tersenyum sinis dan dalam hatiku berkata, "cubalah dapatkan aku kalau berani" kataku dengan lagaknya. Aku pun hanya memerhati aidil dari jauh untuk pulang ke biliknya. Setelah aidil masuk ke biliknya aku pun masuk bilik dan terus baring tidur.
So macam mana part ni korang rasa? best ke? cuba komen hihihi. Jangan lupa vote. TQ
YOU ARE READING
Pengalaman pertama diblowjob
Cerita PendekAdam kini lebih berani dan nakal ingin membuat projek bersamaku oleh kerana aku memberi green light atas semua perbuatannya. Enjoy this story and sila gunakan imaginasi anda untuk membayangkan setiap scene dan perkara yang berlaku. hehehehe