Sabtu pun tiba. Bangun sahaja pagi jam dah menunjukkan jam 8pagi. Aku terlajak tidur. Lalu aku terus bergerak ke toilet untuk mandi. ketika mandi otakku masih memikirkan something special yang adam katakan..
Harini memang aku berhasrat untuk memastikan adam tidur bersamaku kerana aku rindukan lancapannya hehehe. Lalu aku menyuruh bob untuk ajak member ramai-rmai layan movie kat bilik malam ni. saja aku menyuruh bob ajak yang lain sebab aku nak adam datang ke bilikku tidur bersamaku.
malam pun tiba. seperti biasa semua berkumpul dibilikku. tiba-tiba bob bertanya kepadaku nak layan movie ape ni? ko ajak ko ada movie ke? bob menyoalku. aku tergamam. aku terdiam sebab aku takde movie. Aku ingat bob ada movie yang dah tersedia just boleh terus mainkan sahaja. waktu ni semua telah memandang kearahku. aku pun mengeluarkan suara bertanya sesiapa yang ada movie boleh bagi bob pendrive. semua takde bunyi. diam je tiba-tiba amirul mencelah. kalau camtu kita layan blue ar nak? aku ada katanya.. semua tersenyum dan bersetuju. malam tu kitorang ramai-ramai layan blue. kitorang semua terkejut sebab pendrive amirul penuh dengan blue. like wtf man, mana ko dapat stock blue banyak-banyak ni.
Macam biasa ar lelaki bila dah layan blue, batang masing-masing menegak. aku pun start usha adam tengok adam mula parking batangnya. otakku start nakal masani. disebabkan kitorang berdua je atas katil meniarap, aku mula menggerakkan tangan aku masuk ke bawah badan adam yang sedang meniarap itu. aku gerakkan ke arah batangnya. Adam tersenyum sambil melayan. aku jadi semakin nakal. aku memasukkan tanganku kedalam seluar adam. Kini aku dah mulai pegang batang adam yang besar. air mazi adam dah banyak meleleh..
Jam 1 pagi blue masih ditayangkan, ada yang sudah tertidur, tanganku juga masih dalam seluar adam menggenggam batang adam. dari tadi batang adam berdenyut sahaja. tanganku juga sudah basah dengan air mazi adam. Disebabkan sudah ramai telah tidur, dan masing-masing telah mengantuk, kitorang pun stop layan blue. aku pon mengeluarkan tangan aku dari seluar adam takut kantoi dilihat yang lain.
Selepas masing-masing pulang ke bilik, aku dan adam menunggu semua untuk tidur dahulu sebelum memulakan projek kami. dalam jam 2 lebih, semua telah tidur, tidak ada bunyi dari yang lain, adam memulakan pergerakan. Tangannya slow-slow dibawa masuk kedalam kain pelikatku. kini tangan adam telah menggenggam batangku. batangku yang kecut kini telah bangun. Adam perlahan-lahan mengusap batangku. Dari kepala sampai kepangkal adam menggosok. kemudian adam mengusap telurku. batangku kini keras menegak.
Aku juga tidak kurangnya. aku mula melancapkan batang adam perlahan-lahan. Adam mula mengeluarkan bunyi desahannya. Aku tidak tahu kenapa tapi setiap kali mendengar desahan adam, aku jadi semakin gian dan suka. Disebabkan batang aku keras mencanak tegangnya, tiba-tiba ada berbisik kepadaku.
Adam: nak tau tak something special tu?
aku: apa dia?
Adam: aku nak isap batang ko boleh?
Aku: hah? (terkejut). Tapi dalam masa yang sama aku membenarkan sahaja kerana aku ingin rasa bagaimana rasanya batang diisap. sebelum ini hanya melihatnya dalam video blue sahaja. Adam pun mula menggerakkan kepalanya kebawah. Kini muka nya berada tepat di hadapan batangku yang menegang. Lalu adam mula mengeluarkan lidahnya dan menjilat kepala batangku. badanku terkaku seperti terkena renjatan elektrik. Lalu adam memasukkan batangku sepenuhnya kedalam mulutnya. waktu ni aku dah rasa nikmatnya. aku muda mendesah kesedapan. Nikmat yang sangat tidak terkira.
Adam meneruskan isapannya. kemudian adam mengemam batangku. dijilat telurku. aku ketika ini memang layan habis kerana kesedapan. Adam menjilat telurku, lalu naik ke batangku diisapnya batangku sampai kepangkal. lalu memasukkan semua batangku kedalam mulutnya. Adam melakukan deepthroat kepadaku sampai adam hampir termuntah mungkin akibat terkena anak tekaknya. hehehe. tetapi aku sangat puas melihat adam mengisap batangku. aku sangat suka kena deepthroat oleh adam.
lama kelamaan rasa ingin memancut maniku telah datang. sebelum aku pancut sempat aku berkata kepada adam yang aku ingin pancut. lalu adam kembali bangun baring diatas dadaku. lalu adam melancapkan laju-laju batangku sehinggalah aku memancut membanjiri badanku dan terkena muka adam yang sedang baring didadaku.
kemudian adam mengambil air maniku yang pekat dan meletakkan air maniku kebatangnya. lalu adam melancap menggunakan air maniku. aku yang kepuasan membantu adam melancap. kerana aku ingin melihat adam juga puas. aku pun melancapkan adam sehingga adam memancut mancut di atas badannya.
selepas masing-masing settle memancut, tiba-tiba aku perasan seperti ada seseorang sedang memerhati.. aku nampak dia bergerak. aku tengok syazwan orangnya iaitu member baik aku.
nak tau ape yang terjadi selepas tu? teruskan vote dan komen support kisah aku ini hehehe. nantikan next part aku update later. TQ support.
YOU ARE READING
Pengalaman pertama diblowjob
Short StoryAdam kini lebih berani dan nakal ingin membuat projek bersamaku oleh kerana aku memberi green light atas semua perbuatannya. Enjoy this story and sila gunakan imaginasi anda untuk membayangkan setiap scene dan perkara yang berlaku. hehehehe