Part 6

2.7K 41 5
                                    

sedikit info pasal aku, aku merupakan seorang yang suka tidur berkain pelikat dan didalam tiada sebarang spender maupun boxer. bagiku pakai kain pelikat dan didalam free lebih selesa. hehehe. okay jom sambung.

Kami pun cuti sekolah seminggu. sewaktu dirumah aku bosan kerana tidak ada sebarang fun untuk dibuat. Aku ada seorang kakak yang suka memakai seluar tidur yang jenis ikut body type. kakak aku ada banyak seluar tidur macam tu. sewaktu cuti habis dan aku harus pulang ke asrama kembali, aku sempat mencuri satu seluar tidur kakakku untuk aku pakai diasrama. otakku nakal berkata yang aku harus memakai seluar itu bagi menggoda aidil nanti. 

Aku pun menaiki bas untuk pulang ke asrama kembali. Didalam bas aku menempah seat yang mana seat khas untuk aku seorang iaitu seat single. aku menaiki bas transnasional ketika itu. yang masa seat 1 sampai 4 adalah seat berkembar dan seat 5 sampai 8 seat single. ketika didalam bas tiba-tiba hornyku datang. kepalaku asyik terbayangkan isapan adam. aku merindukan isapan adam. dan aku juga terbayangkan kepala mushroom batang aidil. Aku rasa aku sudah suka mengisap batang ketika itu.. aku nak try isap batang pula. Disebabkan imaginasi aku itu, aku semakin sangap. batangku keras menegak. 

Aku bernasib baik ketika itu kerana masih tidak ramai orang didalam bas. Lalu kerana aku tidak dapat menahan, aku mengeluarkan batang 5inch ku dan aku mula menggosok batangku. Aku mulai melancap batangku didalam bas. Nasib orang dibahagian hadapan tengah lena tidur sepanjang perjalanan. Disebabkan tiada pelincir, aku hanya meludahkan air liur ku dan melancap menggunakan air liurku. Aku jadi semakin horny, macam-macam yang aku bayangkan di kepalaku. tidak sabar untuk aku bertemu dengan adam dan aidil. Setelah 30 minit, sesi edging dan melancap, akhirnya aku memancut kan air maniku dan air maniku terkena kerusi depan ku dan aku mengalihkan arah pancutanku ke arah tingkap. maka air maniku kini melekat di kerusi hadapanku dan di tingkap. 

aku mulai cuak kerana tidak tahu ingin membersihkan macam mana kesan-kesan air mani tersebut. Disebabkan aku mati akal, tanpa berfikir panjang aku menjilat air maniku sendiri. aku menjilat air mani di tanganku, air mani di seat hadapanku, dan juga ditingkap. itu pertama kali aku merasa air mani. sungguh manis.. sedap bagiku.. kini air maniku sudah hilang tapi bau pula mulai hadir. bau air mani yang manis yang tak dapat aku terangkan bagaimana. nasiblah aku jenis membawa minyak wangi. Lalu aku menyembur kan minyak wangi aku di tempat yang aku pancut itu tadi. 

Akhirnya sampailah aku ke asrama. Tapi malangnya kedatanganku terlalu awal. masih tiada sesiapa di asrama kecuali senior yang di blok bawah. bilikku berada di tingkat 3 ketika itu. Aku mengemaskan barang-barang dan menunggu kawan-kawan tiba di asrama. Aku teruskan menunggu kedatangan adam dan aidil tapi malangnya mereka tidak juga muncul. 

Jam menunjukkan jam 9 malam. Baru lah kelihatan adam, aidil, amirul dan bersama rakan-rakan kelantan yang lain sampai ke asrama. Lupa aku nak bagitahu yang aidil juga merupakan orang kelantan. aku happy dan tidak sabar ingin merasa isapan adam dan merasa aidil punya batang hehehe. 

okay itu sahaja untuk part kalini. cuba komen hasil cerita untuk part kalini best ke tak? hihihi. 

nantikan next part aku cuba try untuk goda aidil. hihihi


Pengalaman pertama diblowjobWhere stories live. Discover now