Isnin telah tiba dan waktu persekolahan telah pun tiba, ketika di dalam kelas disebabkan meja aidil dan aku bertentangan, aku dapat melihat aidil sentiasa memerhatikan ku. Aku tertanya-tanya apakah yang ada dipemikiran aidil. adakah aidil berimaginasi sedang nakal bersamaku. hehehe. sewaktu ketiadaan cikgu didalam kelas tiba-tiba aidil memberi isyarat mata untuk pergi ke bahagian belakang. Lalu aku bangun dan membawa buku menuju ke loker buku dibelakang sebagai alasanku untuk ke belakang kelas. Ketika sedang membuka loker buku dan menyimpan buku aidil dari belakangku memberikan aku sepucuk surat.
aku merasakan berbunga hatiku kerana seperti sedang bercinta pula. seperti mendapat surat cinta dari crush. aku membelakangi kawan-kawan yang lain supaya mereka tidak nampak dan aku membaca isi surat tersebut.
" Rehat nanti jom tidur dalam kelas nak? Aku rindu lama takdapat merasa sebab cuti seminggu" Aku selalu bayang ko isap batang aku".Selepas membaca surat itu aku menuju ke bakul sampah dan membuang surat tersebut takut dijumpai dan dibaca oleh orang lain. Aku terus kembali ke mejaku dan duduk. Waktu rehat telah pun tiba. Aku sengaja mengemas meja dan kelas untuk mengulung waktu menunggu yang lain keluar rehat, manakala aidil menunggu di tandas. Ketika semua sudah beredar rehat, aku pun baring dibelakang menunggu aidil masuk ke kelas.
Tiba-tiba aku terkejut, yang masuk ke kelas dan datang kepadaku bukan aidil tetapi adam. Adam mula menyoalku.
Adam: Eh!! Tak pergi rehat ke mieyrul? soal adam.
Aku: Tak. Malas nak pergi. Ko kenapa tak pergi?
Sebelum adam sempat menjawab tiba-tiba amirul masuk ke dalam kelasku. Amirul terkejut melihatku yang ada di dalam kelas. Amirul memandang Adam dan aku melihat mata Adam seolah-olah memberi isyarat untuk menunggunya di luar kelas. Amirul pun keluar semula. Lepastu aku menyoal adam semula.Aku: Kenapa? korang dah plan nak tidur sekali ke dekat sini? soalku.
Adam: Eh takde la. Saja je. Aku tertinggal barang. Menjawab pertanyaanku tergagap seperti sedang menyembunyikan sesuatu.Tiba-tiba aidil pula muncul. Masing-masing memandang antara satu sama lain. Dan adam cepat-cepat mengambil minyak rambut di dalam beg nya dan berlalu pergi dengan amirul. Disebabkan adam muncul dikelas dan aidil pun mau meneruskan hajatnya, aku mengajak aidil untuk melakukan di dalam tandas sahaja kerana takut kantoi jika adam kembali semula ke dalam kelas.
Aku dan aidil pun bergerak menuju ke tandas. Ketika memasuki tandas, aku terdengar seperti suara sedang berbisik. Aku mengenal suara itu. Suara itu merupakan kepunyaan adam. Aku dan aidil terus menuju keluar dan turun ke tingkat bawah menggunakan tandas lain iaitu di aras bilik bahasa. Tapi malangnya dekat tandas tersebut dipenuhi senior tingkatan 3 melepak. Maka aku dan aidil untuk buat di lain waktu sahaja.
Didalam pemikiranku asyik memikirkan adakah adam sudah ada penggantiku? Adakah sebab itu dia tidak lagi ingin rapat denganku? ataupun sebab kami sudah diwarning? Adakah batang amirul pula menjadi makanannya? Aku merasakan sedikit jealous..
Korang rasa apa yang Adam dan Amirul buat dalam tandas tu? cuba komen sikit.
move to the next part. Macam biasa vote saya hihihi
YOU ARE READING
Pengalaman pertama diblowjob
Короткий рассказAdam kini lebih berani dan nakal ingin membuat projek bersamaku oleh kerana aku memberi green light atas semua perbuatannya. Enjoy this story and sila gunakan imaginasi anda untuk membayangkan setiap scene dan perkara yang berlaku. hehehehe