Aku: "Adam, aku rasa wan (syazwan) tengok ar apa kita buat." bisikku kepada Adam.
Adam: "Relax..buat taktau je". balas adam.
Keesokan harinya.. Hari ahad telah pun tiba.. Kehidupan asrama berjalan seperti biasa. Ada yang melepak, membasuh baju, makan maggi, tengok tv dekat bilik rehat dan macam-macam lagi. Masih tiada apa-apa masalah. Syazwan juga diam membisu tidak berkata apa-apa bila bertembung denganku. Aku hanya berharap agar syazwan menutup mulut kalau betul dia melihat perbuatan aku dan adam.
Malam pun tiba.. selesai solat isyak di surau tiba-tiba ketua batch kami (haikal) bangun dan pergi ke depan memegang mic lalu membuat pengumuman.
Haikal: "Perhatian kepada mieyrul dan adam dari tingkatan 2, sila tunggu sebentar selepas selesai sesi bersalaman selepas solat ini. Sekian terima kasih".
Aku yang mendengar namaku dipetik berasa amat terkejut. Dalam otakku berfikir, apakah kesalahan yang aku dah lakukan? rasanya aku takde buat apa-apa kesalahan. Takkan la haikal boleh tahu projek aku dengan adam. Haikal tiada pun dekat bilik aku malam tu. kataku didalam hati.
Selepas selesai bersalaman, aku dan adam mengomel sesama kami. "kantoi ke ni do? kate aku kepada adam. Adam hanya mengelengkan kepada dan juga tidak tahu alasan kami dipanggil. Aku ingatkan perjumpaan aku dan adam bersama ramai-ramai budak batch aku, rupanya disitu hanya aku,adam, haikal dan aidil yang menemani haikal. owh tidak dilupakan syazwan juga ikut serta dalam perjumpaan ini.
Haikal pon memulakan perbicaraan dan menyoal aku dan adam. "Taukah kesalahan korang dipanggil ni?" soal haikal. aku dan adam hanya menggelengkan kepada. Lalu haikal memandangku. Haikal menyoalku. "Sedap sangat ke isap kote?". Aku terkejut.. Mana ada aku isap kote. Jawabku kepada pertanyaan haikal. Lalu haikal berkata, "aku tau la apa yang ko dah buat dengan adam, syazwan dah ceritakan dah semuanya dekat aku". Aku ketika itu mencarut didalam hati. "WTF!!! Asal report dekat orang sial la syazwan. ingatkan kawan baik boleh cover member. boleh tutup mulut". rupanya aku salah tanggapan keatas syazwan.
Adam ketika ini hanya mendiamkan diri. haikal menganggapku yang isap batang adam padahal sebaliknya. Haikal pun memberi aku dan adam amaran kalau dia dengar lagi aku dengan adam buat hubungan songsang dia akan report kepada warden. Malas bercakap banyak aku hanya membiarkan sahaja haikal menuduhku mengisap adam punya. Mungkin haikal menganggapku kerana aku sedikit lembut berbanding adam. Kami pun bersurai selepas menerima amaran dari haikal.
Syazwan hanya menunduk mendiamkan diri tidak bertegur denganku. Tapi disebabkan dia kawan baik aku, aku hanya buat seperti tiada apa-apa berlaku. Aku masih menegur dan berkawan dengannya seperti biasa. Aku hanya redo dan menerima sahaja kerana perkara pun telah berlaku dan jika bergaduh tidak membawa apa-apa keuntungan. Aku juga tidak tahu kenapa aku begitu senang memaafkan syazwan walaupun aku dikhianati.
Selepas kami ditegur, aku dan adam semakin renggang. kami jarang lepak bersama. Adam akan lebih melepak dengan amirul. Disebabkan adam tiada lagi bersamaku, kini aidil muncul menggantikan adam. Aidil datang kepadaku melayan aku dengan baik. Aku pun mula rapat dengan aidil sehingga suatu hari aidil menyoalku. "Best ke mieyrul isap kote?" aku terkejut kerana tidak menyangka soalan itu akan muncul lagi. Aku hanya berdalih dan berkata yang aku tidak pernah isap mana-mana batang. Aidil hanya tersenyum sahaja.
Move to the next part. Macam biasa guys vote and comment kalau ada yang harus dibaiki dari segi penulisanku huhu.
YOU ARE READING
Pengalaman pertama diblowjob
Short StoryAdam kini lebih berani dan nakal ingin membuat projek bersamaku oleh kerana aku memberi green light atas semua perbuatannya. Enjoy this story and sila gunakan imaginasi anda untuk membayangkan setiap scene dan perkara yang berlaku. hehehehe