Disebabkan adam sudah rapat dengan orang lain. Lama kelamaan aku berasa cemburu melihat keakraban mereka. tapi aku hanya mampu memendam dan melihat dari jauh. Jika dulu adam selalu datang ke bilikku pada hujung minggu, kini tidak lagi. Disebabkan adam tidak lagi datang kebilikku, aku menjadi overthinking. Aku merasakan yang adam mungkin telah melakukan perkara tersebut dengan amirul kerana adam sekarang lebih cenderung ke bilik amirul. aku merasa sedikit sedih.
setelah hampir sebulan berlalu, aku masih memikirkan sebab adam tidak datang ke bilikku. Aku masih tidak mendapat jawapan dan yang ada dimindaku hanyalah menyatakan bahawa amirul merupakan orang baru dalam hidup Adam menggantikan aku. ketika aku horny, aku hanya mampu melancap seorang diri di shower. kadang-kadang ketika melancap, aku membayangkan tangan adam yang membantu melancapkan aku. Aku mengaku aku mulai merindukan tangan adam untuk melancapkan aku.
Pada jumaat malam, aku melihat adam menuju ke tandas dari biliknya keseorangan. Aku yang melihat adam keseorangan, aku mengikuti adam dari belakang. kini aku bertekad untuk bertanya kepada adam sendiri kenapa dia tidak lagi datang kebilikku tidur bersamaku. Setelah aku sampai ke toilet, aku menunggu adam keluar dari toilet. Setelah adam keluar aku menegur adam. Adam kelihatan terkejut melihat aku. lalu aku memulakan perbualan.
Aku: "Adam, ko sihat?"
Adam: "Aku sihat je. Kenapa tiba-tiba jumpa datang kat toilet ni? ko follow aku ke?"aku: "Taklah. Takde apa. Aku saja nak tanya ko. Kenapa ko dah tak datang lepak bilik aku bila hujung minggu macam selalu?"
Adam: "Lahhh... Aku ingat ko dah taknak kawan dengan aku dah. Dah ko macam nak jauhkan diri dari aku je." kata adam kepadaku.
Aku: "Takde lah. aku okay je la. kita bukannya gaduhkan? kita masih kawan bukan?"
Adam: "Ha btul la. Aku okay je kalau kau okay."
Aku: "Adam, aku nak cakap something ni. Lama dah aku nak cakap"Adam: "Ha ye ape die? macam serious je ayat ko ni. Cuak pulak aku."
Aku: "sebenarnya aku rindu nak ko lancapkan aku. hehehe"
Adam: "Lah. lain kali cakap je aku on je hahaha."
Aku: *hati berbunga-bunga* hahahaha.
Aku dan adam pun keluar dari toilet dan sambung borak di hujung koridor tempat diluar toilet yang mana kami boleh duduk sambil layan angin malam Di toilet takleh borak lebih kerana dalam toilet apabila bercakap suara akan bergema. Kami pun sembang lebih rancak disitu. Aku serious rasa sangat happy sebab dapat borak seperti dulu-dulu semula. Sedang asyik borak, tiba-tiba ada Aidil keluar dari toilet. Kitorang di koridor yang berdekatan dengan toilet tadi terkejut sebab aku ingat hanya ada Adam seorang saja dalam toilet. Aku tidak sangka ada aidil disitu. Aku sudah cuak sebab tadi aku dan adam bercakap pasal aku rindukan lancapan adam di toilet. aku risau aidil mendengar perbualan kami.Aidil melihat aku dan adam sambil tersenyum lalu pergi meninggalkan kitorang. Aku yang cuak terus memandang adam. Adam cuba menenagkan aku bagi aku lebih tenang. Selepas adam menenangkan aku, aku pun rasa sedikit okay dan cuba berharap yang aidil tidak mendengar perbualan kami di toilet. Selepas jam menunjukkan telah lewat malam, aku meminta kepada adam untuk berlalu pergi ke bilik untuk tidur. sebelum pulang kebilik, adam sempat datang berbisik kepadaku.
Adam: "Sayang tunggu esok malam. Ada something special i nak buat."
ketika perjalanan pulang ke bilik aku tertanya-tanya apakah something special yang adam nak buat ni. Terus hati rasa tidak sabar menunggu kedatangan esok malam.Sampai dibilik aku pun terus tidur.
Move to the next part. Jangan lupa vote and comment. TQ
YOU ARE READING
Pengalaman pertama diblowjob
Short StoryAdam kini lebih berani dan nakal ingin membuat projek bersamaku oleh kerana aku memberi green light atas semua perbuatannya. Enjoy this story and sila gunakan imaginasi anda untuk membayangkan setiap scene dan perkara yang berlaku. hehehehe