1.Bölüm

35.9K 1K 275
                                    

İyi okumalar kuzular..

Uyandığımda saat 06.32'ydi ve benim saat 08.00'de şirkette olmam lazımdı. Yataktan hemen kalkıp duşa girdim. Duştan çıktığımda saçlarımı kurutup kıyafetlerimi giydim, aşağı inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltımıda yaptıktan sonra anahtarımı ve çantamı alıp dışarı çıktım. Telefonumu çıkarıp saat'e baktığımda saat 07.34'tü bir taksi çağırıp bindim. Adama şirketin adresini söyledim şirket benim evime yakındı zaten o yüzden pek geç kalmamıştım şirketten içeri girdim ve masama geçip dosyaları kontrol etmeye başladım,Arkamdan bir ses gelince oraya döndüm.

"Bade hanım Mahmut bey seni çağırıyor" dedi bu mahmut beyin asistan'ıydı mahmut bey buranın patronuydu herşeyi o yönetirdi " tamam, geliyorum" deyip ayağı kalktım ve Mahmut beyin odasına doğru yürümeye başladım
Mahmut beyin odasının kapısına gelince durup kapıyı 3 kere tıkladım,içeriden 'gel' sesi duyunca kapıyı yavaşca aralayarak içeri girdim. İçeride takım elbiseli,esmer,yakışıklı,soğuk görünen bir adam vardı.

"Hoş geldin bade,geç otur şöyle" dedi mahmur bey eliyle karşısındaki koltuğu göstererek bende tereddüt'lü bir şekilde koltuğa oturdum. Mahmut bey ben oturur oturmaz konuşamaya başladı" bade bu şirketimizin en önemli ortaklarından ve kendi şirketinin ceo'su olan karan demirel" demek bu dünya'ya adını yazdıran karan demirel'di. Kendisi daha genç yaşlarda ceo olup dünya'ya kendi ününü salmış biriydi.herkes onunla anlaşma yapmak isterdi ve üşuan o benim tam karşımda oturuyordu.

"Şimdi diyeceksin benim ne alakam var, karan bey'in kendisine özel bir asistanı var kendi asistanının çocuğu olduğu için istifa etmiş. Biliyorsun bu devirde kimseye güvenmememiz gerektiği için yeni asistan almak doğru olmaz bana sormuştu güvenilir,çalışkan ve işine sadık biri varmı diye kızım sende bayadır burda çalışıyorsun ve baya başarılı ve güvenilir birisin. 1 hafta boyunca karan bey'in özel asistanı olmanı istiyorum eğer karan bey beğenmez veya seni istemezse tekrar burdaki işine dönersin ama beğenirse onun özel asistanı olarak devam edersin. Seninde fikrini almak istedik bu konuda sen ister misin kızım?"

Bunları tek nefeste söylemişti ve benim karan beyin asistanı olmamı istiyordu pardon özel asistanı bu benim hayallerimin kat ve kat üstündeydi bu benim için bir fırsat olabilirdi. Bu fırsatta bütün hayatımı değiştirirdi,hayallerimi yaşayabilirdim. Annemin hayatını kurtarabilirdim belki..

"Kızım istersen sen biraz düşün" dedi ben bir anda ona kafamı çevirerek konuşmaya başladım" düşünmeye gerek yok bence,kabul ediyorum"dedim tebessüm'lerimden birini göndererek Mahmut bey'de bana gülümseyerek konuşmaya başladı "o zaman anlaşma olmuştur değil mi karan bey?" Dedi kafasını karan bey'e çevirerek "evet" dedi karan bey sesi çok umursamaz ve soğuk çıkmıştı bu adamın neyi vardı böyle? Neden bu kadar soğuktu?

Yeni kurgumu inşallah beğenirsiniz<3

Vote atıp takip etmeyi unutmayın lütfen:(

Patron | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin