Ben bölümü pek sevmedim ama belki siz seversiniz
İyi okumalar...
Dün karan bey bana toplantısında not tutmamı söylemişti toplantı bittikten sonra tuttuğum notları vermiştim ve inceleyip beğendiğini söylemişti. Ben ise şuan sabahın 07.12'sinde valiz hazırlıyordum çünkü dün akşam karan bey izmir'de önemli bir toplantısı olduğunu söylemiş ve beni çağırmıştı bende kabul etmiştim. Ne olsa benden memnun kalması lazımdı yoksa kovulurdum ve şuan çalıştığım işin maaşı gerçekten çok güzeldi. O yüzden kavulmak istemiyordum.
Valizimi hazırlamış ve kahvaltımı yapmıştım zilin sesini duyunca kapıya gidip kapıyı açtım karan bey gelmişti benim valizimi alıp arabanın bagajına koydu ben ise arka koltuğa oturucekken "öne otur uzun bir yolculuk olucak dün pek uyuyamadım beni uyanık tutman lazım" dedi ve ön koltuğun kapısını açtı ben ise binip teşekkür etmiştim bazen çok kibar bazen çok kaba oluyordu bu adamı anlamamıştım ve hiç bir zaman anlayamıcaktım galiba
Aradan 4 5 saat sonra kalıcağımız otele gelmiştik ama bize tek bir oda kaldığını söylemişlerdi karan uykusuzluktan ölüyor gibi görünüyordu gözlerini kapatsa şuraya uyuyacaktı, o yüzden kabul etmiştik 271 numaralı kapıya gelince bize verdikleri kartla kapıyı açmış ve içeri girmiştik asansör'de ben koltukta yatarım demiştim ama o hayır deyip kestirip atmıştı o koltukta ben yatakta yatıcaktım ama odaya girdiğimizde koltuk yoktu sadece bir tane çift kişilik yatak ve bir makyaj masası vardı, her şey git gide batıyordu şimdi biz beraber mi uyucaktık? aramıza yastık koymak istesek sadece iki tane yastık vardı o yüzden koyamazdık.
Karan bey " öbür seferki gibi yapmam merak etme aramızda boşluk bırakırım" dedi ve kendini bir anda yatağa attı üstüne çarşafın hepsini alıp gözlerini yumdu, ben ise kenara kıvrılmış ve arkamı dönüp uyumaya çalıştım ama uyuyamadım kısa kollu giydiğim için üşüyordum daha fazla dayanamayıp ona doğru döndüm "karan bey" dedim utangaç bir şekilde o ise hemen gözlerini açıp "noldu bade?" Dedi "şey biraz üşümdümde " dedim üstündeki çarşafa bakarak "he kusura bakma al" dedi ve çarşafı bana doğru atmaya çalışarak ama bana yetişmemişti ben ise karan bey'e biraz yaklaşıp çarşafın altına girdim gözlerinin içine bakıp " teşekkür ederim " dedim "sorun değil " dedi ve gözlerini kapattı ben ise onu izliyordum gerçekten yakından daha etkileyiciydi kalın kaşları,gür saçları,kirli yeni yeni çıkmaya başlayan sakalları,çene kası ve tam öpmelik dolgun dudakları..
"Bana öyle bakarsan uyuyamamam bade" dedi gözlerini açıp bana baktı benim ise yanaklarım kıpkırmızı olmuştu onu izlerken yakalanmıştım kafamı biraz eğip gözlerimi kapattım "kusura bakma" dedim içime kaçmış sesimle daha ne kadar rezil olabilirdim? O ise kısık sesle kıkırdamıştı elini biraz aşağı doğru attığında eli elime değmişti ve şuan benim karnında kelebekler uçuşuyordu ama kısa sürmüştü elini çektiği an kelebekler tozla duman olmuştu. Aradan 3 4 dk sonra kısık bir horlama sesi ile gözlerimi açıp ona bakmıştım şuan koskoca iş adamı Karan Demirel benim yanımda uyumuş ve horluyordu, hangisine şaşıracağımı bilememiştim acaba rüyasında ne görüyordu?
Aradan 10 15 saniye sonra bir el bana sarılmış ve kendine çekmişti ben ise gözlerimi far görmüş tavşan gibi açıp karan'a baktım uyuyordu kurtulmaya çalıştıkca daha sıkı sarılıyordu kurtulamayacağımı anlayınca saldım, dediği gibi çok mesafeli yatıyordu şuan az daha yaklaşsa dudakları dudaklarıma değecekti arada 4 5 santim vardı, o sarılıyorsa bende sarılırım neden sarılmıyorum ki? ben ise biraz aşağı doğru kayıp kafamı koluna koydum ve daha çok koynuna sokulup sarıldım sonra uyumak için gözlerimi kapadım en son hatırladığım şey anlımda hissettiğim öpücüktü gözlerimi açıp bakmak istedim ama gözlerim bana ihanet ederek daha çok kapandı. Ben ise daha çok direnmeyerek uykuya daldım.
Nasıldı?
Beğendiniz mi?
Sizce neler olacak?
Kitap hakkında yorumlarınız?
Vote atıp yorum yapmayı unutmayın lütfen<3
Sınır: 50 vote/30 yorum
İyi geceler hepinize <3 (23.22)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron | Yarı Texting
ChickLitAnnesi hasta olan bade bir gün şirkete gittiğinde ona bir anlaşma önerilir. başlangıç:19/05/2022 bitiş:...