İyi okumalar...
Uyandığımda karan bey yanımda yoktu,banyodan su sesleri geldiği için duş aldığını anlamıştım o duş alırken bende üstümü değiştireyim deyip valizimden bir kaç kıyafet ve iç çamaşırı çıkarıp hemen üstüme geçirdim.
(Temsili)
Karan bey'in telefonu çalınca gözüm oraya kaydı ekranda kocaman 'Yeliz' yazıyordu bu odaya şak diye giren kızdı,o günden sonra şirkettekilere sormuştum ve onlar söylemişti,karan bey duşta olduğu için telefonu ona götüremezdim ben açsam bir şey olmazdı herhalde "alo" dedim "karan nerde?" Dedi "şuan duşta çıkınca arasın" dedim "tamam ne için aradı diye sorarsa bu gece yanıma gelicekmiş dersin" dedi ve yüzüme kapattı. Ne diyordu bu? İnşallah yanlış anlamışımdır ve böyle bir şey yoktur. Telefonu tekrar masaya bırakıp kendi telefonumu aldım anonim nedense hiç yazmıyordu.
Karan bey banyodan çıktığında ona baktım üstü giyinikti ama ıslak saçları onu çok sexy yapıyordu, aklımdaki yanlış düşünceleri atıp konuşmaya başladım "karan bey sizi yeliz aradı onu arıcakmışsınız önemli bir şey varmış" dedim neden bu beni kötü hissettirmişti? "Tamam bade ben sonra ararım onu,sen hazırsan çıkalım" dedi "hazırım çıkalım" dedim
2 saat sonra
Şuan toplantının olacağı yerde oturmuş bekliyorduk ama benim aklım hala yelizin dediğindeydi,neden böyle hissediyordum? "Bir şey mi oldu neden bu gün böylesin bade?" Dedi karan bey "yok hayır bir şey olmadı iyiyim teşekkür ederim" dedim "hiç öyle gözükmüyorsun" dedi "nasıl gözüküyorum ki?" Dedim tek kaşımı kaldırarak " ne bilim sanki kötü bir şey olmuş gibi durgunsun" dedi ne demek istiyordu bu? "He bir şeyim yok aklıma annem geldi de " dedim aklıma ilk gelen yalanı söylemiştim.
"Anne'nin bir şeyimi var?" Dedi gerçeği söylesem bir şey kaybetmezdim "evet" dedim "neyi var?" Dedi tam ağzımı açıp söylücekken masaya bir kişi geldi kafamı kaldırıp baktığımda şirkette asansörde karşılaştığım kişi olduğunu gördüm, önemli biriydi galiba karan bey kulağıma eğilip "bu konuyu sonra konuşucaz bade" dedi ve ayağı kalkıp adamla selamlaştı aradan 4 5 dk sonda herkes gelmişti zaten.
3 saat sonra
Toplantı bitmişti ve şuan otele geri dönüyorduk acaba kaç gün daha kalıcaktık burda? "Karan bey bir şey sorabilir miyim?"dedim o sırada parmaklarımda oynuyordum " ne oldu bade?" Dedi bana dönerek "biz kaç gün daha kalıcaz burda?" Dedim "2 gün falan kalıcaz o kadar çok değil" dedi teşekkür ederim " dedim gülümseyerek oda bana kısa bir gülücük gönderip önüne döndü.
Nasıldı?
Beğendiniz mi?
Sizce neler olacak?
Hiç erkek okuyucum varmıı? Merak ettim
Vote atıp yorum yapmayı unutmayın lütfen 🤍
Sınır: 87 vote/40 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron | Yarı Texting
ChickLitAnnesi hasta olan bade bir gün şirkete gittiğinde ona bir anlaşma önerilir. başlangıç:19/05/2022 bitiş:...