İyi okumalar kuzular..
eve geldiğimde direk duş alıp üstüme geceliğimi giymiştim. Karnım açıkmıştı o yüzden aşağı inip masaya yumurta,zeytin,peynir ve reçel koyup yemiştim. Yemeğimi bitirip üst kata odama çıkmıştım. Yatağıma uzanıp telefonumu elimi alıp Instagram'a girdim. Yorumlara baktığımda yüzümde tebessüm oluşmuştu.
(Temsili)
@198: olm kız çok güzel
@178: bu kızın acilen ünlü olması lazım
@168: bu kızın sevgilisi var mı?
@198 cevap verdi: bildiğime göre yok@148: neresi güzel bu kızın 😑
@128:çok güzelsiniz hanım efendi😊🌹
@118 cevap verdi:dayı bir yürü git ya
@128 cevap verdi: neden öyle dedin gülüm 🌹🌹Bazı kötü yorumlar vardı ama umrumda değildi. Bir andabiri WhatsApp'tan mesaj attı. mesaja baktığımda kimin olduğunu anlamam pek zor olmamıştı. Karan bey'di.
0537..: yarın saat 10'da demirel şirketi'nde ol ve geldiğinde odama gel.
Siz: tamam karan bey
Adamın o kadar şirketi vardıki şirketin adını söyleyerek çağırıyordu beni zengin cübbe, yarım saat baktıktan sonra gözlerim artık kendi kendine kapanıyordu bence çok fazla direnmeyerek telefonumu kapatıp yanımda masaya koydum ve kendimi karanlığa bıraktım.
Uyandığımda saat 08.21'di yataktan çıkıp üstümü giyinmeye başladım.
Üstümü giyindik'ten sonra kahvaltımı yapıp evden çıktım saat 09.18'di geç kalmak istemediğim için taksi çağırıcaktım yoksa otobüsle geç kalırdım ve ilk günden geç kalmak istemiyordum. Taksi geldiğinde taksiye binip adresi söyledim.
Taksiden inip şirkete girdim en azından geç kalmamıştım ama şimdide karan bey'in odasını bulmak vardı. Şirket benim eskiden çalıştığım şirketin 5 katı'ydı çok fazla büyük ve sadey'di. Çalışanların birine sorabilirdim galiba. Yanımdan geçen kızı durdurup
"Şey karan bey'in odasının nerde olduğunu biliyor musunuz? Ben yeni gelen özel asistanıyımda" dedim küçük bir tebessüm'le " 3.kat 5. Oda " dedi bende"teşekkür ederim" dedim "rica ederim" dedi gitti bende asansöre binip 3. Kata bastım ve koridorda 5. Odayı aramaya başladım. 6 7 sn sonra bir kapının üstünde baktığımda 5 yazdığını gördüm galiba bu oday'dı kapıyı 3 kere çaldım gel sesiyle içeri girdim.
Kapıyı açtığımda karan bey kahve içiyordu. Benim geldiğimi görünce kafasını bana çevirdi
"Hoş geldin,otur şuruya" dedi ve eli ile karşısındaki koltuğu işaret etti. Koltuğa oturdum karan bey çekmeceden bir kâğıt çıkarıp bana verdi. " Bu senin ne zaman ofise gelip ne zaman evime geliceğini yani bir nevi yapılıcaklar listen,bu günlük bir işin yok evine gidebilirsin" dedi yüzünde hiç bir duygu yoktu. Soğuk nevale işte "tamam karan bey" dedim tebessüm göndererek "çıkabilirsin" dedi kafasını bilgisayarına çevirerek elimde olsaydı şuan bile istifa edebilirdim neyin egosu bu ya?
Vote atıp takip etmeyi unutmayın lütfen<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron | Yarı Texting
ChickLitAnnesi hasta olan bade bir gün şirkete gittiğinde ona bir anlaşma önerilir. başlangıç:19/05/2022 bitiş:...