İyi okumalar..
Sabah uyanıp ela gilde kahvaltımı yapıp kendi evime geçmiştim. Saat 10 falandı ve benim saat 12'de karan bey'in evine gitmem gerekiyordu ama evinin nerede olduğunu bilmiyordum yazmak için telefonumu çıkarıp baktığımda birinin yazdığını gördüm bu benim eski sevgilimdi 2 aydır peşimi bırakmıyordu engellesem yeni hat alıp yazıyordu.
0547..: kahve rengi gözlerinin içine baktığımda sanki kayboluyormuşum gibi oluyor.
Siz: bana bak fırat artık yazıp yazıp durma eğer bir daha yazarsan seni şikayet ediceğim.
0547..: ben Fırat değilim küçük;)
Siz: sence buna inanacağımı mı düşündün?
0547..: ah bade ah
0547..: nasıl inandırabilirim seni?
Siz: hiç bir şekilde
(Engellendi, engeli kaldırmak için üstüne dokunun)
Gerçekten bıkmıştım bu fırat'tan türlü türlü şeyler söyleyip kandırmaya çalışıyordu,alışmıştım artık onun sohbetinden çıkıp karan bey'in sohbetine girdim.
Siz: karan bey rica etsem evinizin adresini atabilir misiniz?
karan bey: *konum*
Siz: teşekkür ederim
Ben yazdığımda zaten çevrimiçi'ydi direk cevap vermişti telefonumu kapatıp masamın üstüne koyup üstümü değiştirmek için dolabımı açtım ve bir tane kıyafet alıp üstüme geçirdim ne olsa evde olacaktık fazla özenmeme gerek yoktu.
(Temsili)
Evden çıkıp taksi çağırıp beklemeye başladım 15dk fln sonra taksi geldiğinde taksiye adresi söyledim.
Çok kısa bir bölüm oldu kusura bakmayın bu gün bir bölüm daha gelecek buna
Vote atıp takip etmeyi unutmayın lütfen<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron | Yarı Texting
ChickLitAnnesi hasta olan bade bir gün şirkete gittiğinde ona bir anlaşma önerilir. başlangıç:19/05/2022 bitiş:...