İyi okumalar..
Uyandığımda hâlâ karan Bey'in odasındaydım ama karan bey yoktu yataktan kalkıp odadan çıktım. Merdivenlerden aşağı indiğimde karan bey ayaklarını masaya uzatmış,kafasını geriye doğru atmış oturuyordu, geldiğimi belirtmek için biraz daha sesli bir adım atarak yürümeye başladım.
Kafasını bana doğru çevirdi ve konuşmaya başladı "bu günkü şey için kusura bakma uyku sersemliği yüzünden oldu" dedi "sorun yok bir şey olmaz" dedim gülümseyerek oda ayağı kalkıp bana doğru yürümeye başladı.
"Hadi kahvaltı yapıp şirkete gitmemiz lazım" dedi "aslında ben evime gitsem iyi olur oradan geç kalmadan şirkete geçerim" dedim " geç kaldık zaten saat 13.30 falan beraber gidelim bir şey olmaz hadi" dedi ve beni beklemeden yürümeye başladı.
Saat ne ara 13.30 olmuştu ya? İyiki bir şey dememişti diyemezdi zaten galiba ne olsa onun yüzünden tekrar uyumuştuk, bende onun peşinden düşünceli bir şekilde giderken kafamı duvar gibi sert bir şey'e vurduğumda arkaya doğru sarsılmıştım.
Duvar gibi olan şeye baktığımda karan bey olduğunu gördüm nasıl görmemiştim,karan hemen bana dönüp "iyi misin bade?" Tek kaşını kaldırarak demişti bunu "iyiyim bir an görmedim kusura bakmayın" dedim "tamam sorun yok hadi otur" dedi ne ara mutfağa gelmiştik?
Masaya baktığımda yok yoktu gerçekten herşey vardı sayamıyacağım kadar şey vardı çeşit çeşit reçeller, peynirler,zeytinler vb. Bu kadar şeyi kim yiyecekti? Bunların hepsi israftı gerçekten ama bir şey demeden karan Bey'in yanına oturdum o yemeğe başladığında bende yemeğe başladım.
Yemek bittikten sonra aklıma gelen hâlâ dünkü kıyafetlerle kaldığım geldi aklıma bunlarla şirkete gidemezdim "karan bey benim evime gidip üstümü değiştirmem lazım" dedim mahcup bir şekilde "gerek yok ben bir kaç kıyafet aldırdım dün gece kaldığın odada duruyor" dedi gerçekten bir gecelik için bana kıyafet almıştı? "Teşekkür ederim karan bey" dedim gülümseyerek "önemli değil" dedi ve cebindeki telefonu çıkarıp bir şey ler yapmaya başladı bazen gerçekten çok gıcık oluyordum.
Odaya gidip aldırttığı kıyafetlere baktım pek açık değildi tam benlik kıyafetlerdi üstümü değiştip aşağı indiğimde karan bey kapıda bekliyordu bir kaç saniye gözleri beni süzmüştü bu durum niyeyse beni hiç rahatsız etmemişti evden çıkıp arabaya bindik ve karan bey şöfere gidiceğimiz şirketi söylemişti..
Nasıldı?
Beğendiniz mi?
Sizce neler olacak?
Karan hakkında düşünceleriniz neler?
Bade hakkında düşünceleriniz neler?
Vote atıp takip etmeyi unutmayın lütfen<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron | Yarı Texting
ChickLitAnnesi hasta olan bade bir gün şirkete gittiğinde ona bir anlaşma önerilir. başlangıç:19/05/2022 bitiş:...