İyi okumalar kuzular..
Adrese geldiğimizde çok büyük bir evin önünde durmuştu taksi,arabadan inip eve tam giricekken bir koruma beni durdurdu "Hanım efendi buraya giremezsiniz" dedi koruma soğuk sesiyle ben şimdi ne dicektim ki bu adama?
Bahçenin içinden bir ses geldi "celal bırak girsin" dedi oraya doğru baktığımda karan bey olduğunu gördüm adam kafasını tamam anlamında sallayıp geri çekildi bende karan bey'e doğru yürümeye başladım "hoş geldin bade" dedi ama bu sefer yüzünde çözemediğim bir duygu vardı "hoş buldum karan bey" dedim bende tebessüm göndererek evind doğru yürümeye başladık.
Evin içine girdiğimde evin dizaynı çok güzel ve hoştu abartılı değildi. Etrafı çok büyük bir hayranlıkla inceliyordum "beğendin mi?" Dedi karan bey kafamı ona çevirip "ha?" Dedim güldü,gülmüştü ve gülüşü çok güzeldi helede güldüğünde ortaya çıkan gamzeleri..
"Evimi diyorum beğendin mi?" Dedi eve göz gezdirerek " evet dizaynı gerçekten çok hoş ve sade" dedim her zamanki gülümsemi eksik etmeyip "teşekkür ederim bade, hadi gel" deid ve üst kata doğru yürümeye başladı bende arkasından yürüyordum.
Bir tane odanın kapısında durduğumuzda kapıyı açıp içeri girdi bende girdiğimde galiba burası çalışma odasıydı her yerde dosyalar kağıtlar vardı.
Masanın ordaki sandalyeden birine oturup yanında sandalyeyi oturmam için işaret etti bende gidip oturdum ve dosyaları kontrol etmeye başladık.Akşam olmuştu,biz hala dosyaları kontrol ediyorduk yanlışları bulup düzeltiyorduk artık ben dayanamayıp kafamı arkaya doğru atıp gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım.
"Bence bu kadar yeterli sonra devam ederiz" dedi karan bey "tamam karan bey" dedim ve telefonumu açıp saate baktığımda saat 21.02'ydi yuh ne ara saat 9 oldu baya çalışmışız ama " içicek bir şey ister misin?" Dedi karan bey şimdi fark ettim'de baya susamıştım "su iyi olur aslında ben gidip getiriyim sizşn istediğiniz bir şey varmı" tam ayağı kalkıcakken karan kolumdan tuttu
" Sen otur bade ben getiririm" dedi kendisi kalktı "ama karan b-" tam itiraz edicekken sözümü kesmişti "bir şey olmaz bade,bir yere gitme yeter" dedi ve çıkıp gitti aslında burayı biraz inceleyebilirdim. Ayağı kalkıp odayı incelemeye başladım çok fazla doysa olması yanında kitaplar da çok güzeldi ve ben bir kitap aşığı olarak buna bayılmıştım.
Kapı açıldığında karan gelmişti bir elinde su bir elinde şarap vardı şarap mı içicekti bu adam yanıma gelip suyu bana verdi " kitapları çok seviyorsun galiba" dedi gözlerimin içine sorarmışça baktı "evet her zaman kitapları çok severdim" dedim şuan gözlerimin parladığına emindim " o zaman beğendilerimden bir kaç tanesini hediye edim sana " dedi ve kitaplığa doğru yürümeye başladı.
"Aslında hiç gerek yok" dedim tebessümle"gerek var" dedi ve elindeki 3 tane kalın kitabı bana verdi"bunları gerçekten çok severek okumuştum seninde beğenceğine eminim" dedi "teşekkür ederim karan b" sözümü kesmişti " rica ederim" bu iki oluyordu sözümü kestiği için ona karan demek zorunda kalıyordum
" ben artıl gidiyim bence hem geç oldu yarın ofise gelirim" dedim
" Çok doğru saat geç oldu ama şuan seni bırakamıcak kadar uykum var o yüzden burda kalıyorsun" dedi adam resmen bana emir veriyordu " bence gerek yok ben taksiyle giderim" dedim "Burda kal hem yarın beraber gideriz" dediBence kabul etmeliydim çünkü baya geç olmuştu ve dışarı çıkamazdım şuan
"tamam karan b-" yine sözümü keti bu bilerek mi yapıyordu"gel odanı gösterim" dedi, direk yürümeye başladı bende arkasından yürümeye başladım bir odaya gelmiştik"evde hiç kız kıyafeti yok o yüzden şimdilik üstündekilerden idare edebilir misin yoksa birini kıyafet aldırmaya göndereyimmi?" Dedi "gerek yok ben bunla idare ederim" dedim "tamam" dedi ve yandaki odaya girdi adam tam bir odundu iyi geceler desen ölür müsün be adam bende odaya girdim odaya hiç bakmayarak yatağa attım kendimi ve telefonumdan alarm ayarlayıp uyudum..
Sizce neler olacak?
Beğendiniz mi?
Karan hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bade hakkında ne düşünüyorsunuz?
Vote atıp takip etmeyi unutmayın lütfen<3
edashbz10 bu kişi arkadaşım olur ve bir kitap yazıyor inada destek olursanız çok sevinirim<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron | Yarı Texting
ChickLitAnnesi hasta olan bade bir gün şirkete gittiğinde ona bir anlaşma önerilir. başlangıç:19/05/2022 bitiş:...