Bu bölüm ne çok uzun nede çok kısa ortası<3
İyi okumalar...
Bade'den...
Gözlerimi açtığımda birine sıkı bir şekilde sarılmış yatıyordum. Kim olduğuna bakmak için kafamı azıcık kaldırdığımda Karan Bey olduğunu görmüştüm. Karan Bey mışıl mışıl uyuyordu, ve açıkçası çok güzel bir görüntüydü bu. Hafiften çıkmış kirli sakalları vardı ve bu onu çok çekici yapıyordu. Yolda yürürken bile bütün kızların gözü onda oluyordu, buna çok kez şahit olmuştum ve o kızları nedenini bilmediğim bir şekilde kendi ellerimle öldürmek istiyordum.
Aslında şu an kalkmamız ve ofise geçmemiz lazımdı, ama şu an tek istediğim sarılıp uyumaktı. Ben genelde fazla uyuyan birisi değildim, ama şu an gerçekten çok fazla uyumak istiyordum, ve bunu yapacaktım. Karan'a daha fazla sokulup gözlerimi kapattım, yani o benden izinsiz sarılıyorsa ben de sarılabilirdim değil mi? Benim sarılmama karşılık Karan'da daha sıkı bir şekilde sarılmıştı. Keskinlikle bu adam birine sarılmadan uyuyamıyordu!
Karan'dan...
Uyandığımda Bade bana sımsıkı sarılmış uyuyordu. Bu kızda beni ona çeken bir özellik vardı ve ben bu özelliği seviyordum. Her an ona sarılmak ve öpmek istiyordum ama vereceği tepkiden korktuğum için yapamıyordum. Şu an derin bir uykunun içindeydi, başında davul çalsalar bile uyanmazdı. Kendimi daha fazla tutmayıp ona doğru eğilip anlına küçük bir buse kondurdum. O bu yaptığıma karşılık hoşuna gittiğini belirtecek mırıltılar çıkardı. Bu yaptığımı sevmişti galiba. Bu düşünce sırıtmama yetmişti.
Kolumdaki saate baktığımda çoktan ofise geç kaldığımızı gördüm. Benim bugün saat 12'de önemli bir toplantım vardı. O yüzden şu an kalkmamız lazımdı. Kendimi biraz geriye çekerek Bade'yi uyandırmaya çalıştım. Zaten adını söylediğim an gözlerini aralamıştı, ama tekrar kapatmıştı o güzel gözlerini. "Hadi bade, toplantıya yetişmemiz lazım" dedim, ama Bade dediklerimi umursamayarak daha çok sokuldu koynuma. Nasıl uyandıracaktım ben bu kızı? Bir anda aklıma gelen sinsi planla sırıttım.
"Bade yatakta böcek var çabuk kalk!" dedim sesimi biraz yükselterek, Bade ise bir anda yataktan fırlamıştı, "Hani nerede?" dedi çığlık atarmışçasına. Ben ise kendimi daha fazla tutamayarak gülmeye başladım.
Bade hâlâ hiçbir şeyi anlamamış bir şekilde yüzüme bakıyordu. Sonunda yaptığım şakayı anlayınca kaşlarını çatarak "Hiç komik değil!" dedi. Kendimi zar zor durdurarak ciddi olmaya çalıştım.
"Uyanmıyordun ne yapabilirim?" Dedim omuzumu silkerek "Of tamam, üstümü giyineceğim. Dışarıya çıkabilir misin?" dedi, bende "Tamam." dedim ve odadan çıktım.
Bade'den...
Karan odadan çıktığında direkt olarak dolabımın önüne gelip kıyafet seçmeye başladım. Üstüme sıradan siyah bir crop, atlıma ise pantolon giymiştim. Bilekliklerimi ve kolyemide taktığımda tam olmuştu. Aşağı indiğimde karan telefon ile konuşuyordu beni gördüğünde "tamam, kapatıyorum" deyip kapanmıştı.
Kahvaltı hazırlamak için mutfağa doğru yürüdüğümde karan "nereye?" Dedi, ben de ona doğru dönüp "kahvaltı hazırlayacağım" , "kahvaltı için zamanımız yok, ofiste yeriz" ," tamam, bu arada toplantı saat kaçtaydı?" , "Saat tam 12'de " dedi, saatin kaç olduğuna bakmak istediğimde saat 11.32 geçiyordu. " Tamam,geç kalmadan çıkalım hadi" dedim ve kapıya doğru yürümeye başladım. O ise arkamdan geliyordu.
Ofise geldiğimizde karan bey ile toplantı odasına girdiğimizde daha kimse gelmemişti gayet normaldi çünkü daha toplantının başlamasına 5 dakika falan vardı, iyi ki geç kalmamıştık çünkü bu çok önemli bir toplantıydı.
Aradan zaman geçtikçe toplantıya katılacak insanlar gelmeye başladı. Herkes tam olduğunda toplantı başlamıştı.
Nasıldı?
Beğendiniz mi?
Sizce neler olacak?
Bölüm nasıldı bilmiyorum ama inşallah beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron | Yarı Texting
ChickLitAnnesi hasta olan bade bir gün şirkete gittiğinde ona bir anlaşma önerilir. başlangıç:19/05/2022 bitiş:...