Sunghoon'un elleri Jake'in yüzünde geziyor her santimi milim atlamadan öpüyordu, sanki dakikalar önce göğsüne yumruklar atmıyormuş gibi. Kendi yüzü az once yaşananlardan dolayı da göz yaşlarından ıslak olduğu için Jake'in de yüzüne her öpücüğünde azıcık göz yaşı bulaşıyordu.Jake kollarını Sunghoon'un beline sarmış anın tadını çıkarıyor, belli etmediğini düşünsede oldukça açık bir biçimde Sunghoonu kendine çekiyor, tişörtünün altından belini okşayıp Sunghoon'un öpüşlerine karşılık veriyordu.
"Ben seni bırakıp nasıl gideceğim eve" diye sordu Sunghoon öpücüklerinin arasında, daha sakindi. Jake çocuğu incitmeden kendine bastırdı kollarını daha da sıkılaştırdı. "Evin orası değildir belki Sunghoon? Belki asıl evin burasıdır.. Belki asıl evin benimdir?" bir süre düşünerek nefes aldı.
"Buraya geldiğiniz ilk günden beri mahvediyorsun beni. Seni eleştirmek için kendimi yırtıyorum. Hatta bu yüzden bazen çok kırıyorum kalbini.. Ama anla beni, o kadar delirtiyorsun ki beni, napacağımı bilmiyorum. Her saniye seni öpmemek, sana dokunmamak için yırtınıyorum. Sunghoon çok hoşlanıyorum senden." bunları söylerken bedenleri ayrılmıştı... Konuşuyorlardı sadece.
Sunghoon devam etmek istiyordu. Devam edip bu küçük spor salonu dinlenme odasında kilitli halde napabileceklerini gormek istiyordu.
Best gg
Won:
Sunooooo SUNGHOON NERD
BULAMIYORUM HICBIR YERDE
AGLIYORDU EM SON NOLDU DA YOK OLDU
AY IMDAT YANI OLDU MU KALDI MISunoo:
Jake devyokmud ortalikta gerzek yine
sicti batirdi elestiri yapcsm derkenWon:
CIDDEN SMK WDEN HANI
OLIMPIYATLARA GIDECEK SPORCUNA
HSYATIMDA ILK KEZ KAZIK YUTMUS GIBI
DANS EDERKEN BU KADAR CIRKIN DURAN
BIRINI GORUYORUM GIT KWNDINI BI SORGULA NE DEMEK???????????Sunoo:
LAN BEN SON KISMI DUYMAMISTIM
NE DEMEK CIRKIN
OLIMPIYATLARA GONDERMESIN O ZSMAN
YARRA BSK
APTSL HERIF
AY NERDELER KI
YA KAVGS EDIYOLARSA
RIKIYE HSBER VERICEM BEN ENDISENDKM
------Sunoo telefonunu pilates yaptığı reformer aletinin kenarına koymuş, koşarak Riki'yi bulmaya gitmişti.
Riki'nin nerede olduğunu çok rahat tahmin etmişti. Onun yanına gidip omzunu demir aletin kenarına yasladı ve direkt konuya girdi.
"Sunghoon ve Jake aynı anda kayboldu. Korkuyorum birbirlerine bir şey yapacaklar diye Riki. Bir şey yapalım."Riki de biliyordu ikisinin bale antrenmanı sırasında bağrışarak ortadan kaybolduğunu ama hiç merak etmiyordu. Kaldırdığı ağırlığı sıfırlayıp yerinden kalktı ve telefonunu açtı.
bir yandan da Sunoo'ya dönüp "bekle" demişti.
Telefonda istediğini bulunca hiçbir şey demeden gülerek telefonunu Sunoo'ya uzattı okuması için.
we down baad
Jake:
arkadaslae
DINLENMW ODASJNA GIRMEYE CALISIRSANIZ KAFANIZI SIKERIM
IYIYIM BEN ELIM AYAGIM TITRIYO SADDCE
ASKO KUSKOLSRINIZ DA MERAL ETMESIN
SUNGHOON IYIJay:
sikimde olmamisti pek de neyseRiki:
ben anlsmiuorum bu iliskiyi de neyse as well-----
Sunoo konuşmayı okuduğunda gözleri kocaman açılmış halde şokla Riki'ye bakmıştı."Gidip bi dinlesek mi noluyor ne bitiyor Rikiiiii"
Sunoo, Riki'nin ona hayır diyemeyeceğini biliyordu. Yavaşca başını olumlu anlamda salladığında aşağı kata dinlenme odasına doğru ilerlemeye başladılar.Merdivenin yarısında sessiz olmak için el ele iniyorlarken bir anda merdivenden yukarı paldıt küldür çıkan Jay ve Jungwon'la karşılaşmışlardı.
"SUNOO RİKİ ÇEKİLİN ŞURDAN" Jay hayatı buna bağlıymış gibi merdivenlerden koşup arada Jungwonun elini yakalamak için duruyor, yine koşmaya devam ediyordu gülerek.
Riki ve Sunoo ikisinin naptığını anlamaz şekilde aşağı inmeye devam ederken Merdivden Jay'i yakalamak için koşarak çıkan Jake'i görene kadar.
"LAN AMIN EVLADI DEMEDİM Mİ BEN SANA GELMEYIN BURAYA DİYE TAŞŞAK GEÇMEYE GELMİŞ BİR DE DUR ORADA KAFANI SIKICEM SENİN"
Riki olayı anladığında telefonu çıkarıp birbirini koşturan iki salağı çekmek için gülerek peşlerinden koştu.
Sunoo da bu vesileyle Sunghoon'un yanına indi.Sunghoon oradaki puflardan birinde dağılmış halde oturuyordu. Nefesleri düzensizdi tek bir yere odaklanmış sırıtarak hareketsizce duruyordu orada. Sunoo tabii ki önce fotoğrafını çekip öyle gitti yanına.
"Hoon minnoşum, iyi misin?"
Sunghoon sesi duyduğu zaman fark edebilmişti Sunoo'nun orada olduğunu.
"İyiyim galiba. Ama değilim.. Bilmiyorum çok garip her şey." Biraz daha boş boş Sunoo'nun yüzüne bakıp konuşmaya devam etti."Sunoo ben galiba evimi buldum. Yani bilmiyorum rusya böyle hissettirmiyor çünkü."
_______
anlayanlar olursa bu hani nasil anlatayim brlli bir cizgiyle devam eden bir kurgu degil gun yer ve olaylari atlayarak gidiyorum "hayatlarindaki onemli kisimlar" havasini vermek icin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get into it \ Jakehoon
FanfictionJake: sey ben sunghoonla yine opustum ben bu cocuktan cok hoslaniyorum napicaz