9

715 83 54
                                    


Jungwon, Sunghoon'un dediklerini gömleğini giymeye çalışan Jay'e okuyordu. (Gece Jungwon uyusun diye sarhoşken Sunghoon'un pijamalarından verişti çünkü) Bir yandan eline ne geçirdiyse yere ve duvara fırlatırken.

Jay'in sabrı taşmaya başlamıştı. Onun durumda bir suçu yoktu olayı çözmemeyi Jungwon tercih etmişti.

"Biraz daha bir şeyler fırlatırsan kapıyı çarpar çıkarım Jungwon kes artık." demişti yerdeki pantolonunu alırken.

Dedikleri Jungwon'u sakinleştirmekten çok provoke etmişti tabii.

"Jay o sesini kesmezsen ben keseceğim anladın mı beni, siktir git şimdi aynı odada olmak istemiyorum." demişti zaten Jay sinirden titreyerek kapıdan çıkarken.

----------

We down baaad

Jay:
Jake
ben terapiste falan gitmem bununla siktir git

Jake:
noldu amk noldu yine

Jay:
jungwon eline gecirdigi her seyi
istisnasiz her seyi
bir yerlere firlatip aglayarak bagiriyor
hani korkuyorum su an
kapisinin yanindayim ama iceri giremem
konuşuyorduk sakince konu yine rusyaya geldi
aklini kacirdi saka gibi

Jake:
tamam geliyoruz biz halledicez tamam mi
ayrilma yine de kapidan
jungwonu kendine zarar verme gecmisi falan varmis
sunghoon diyor ki suphelenirse iceri girsin elinde ne var ne yok alip odadan cikarsin

Jay:
az once
kapiya dokunmamla
kapiya basucundaki lambayi firlatti

Riki:
ben de geliyorum sunooyla
Sunoo diyor ki
Sunoo ne diyordu
heh
sunoo diyor ki
iceri asla girmesin

Jay:
giremem zaten amk
cekmeceleri herinden cikariyor su sn

Jake:
geldik ac kapiyi

------------

Sunghoon kapı açılır açılmaz, önündeki herkesi itip içeri koşmuştu Jungwon'un yanına.

Kapıyı açmakla tereddüt bile etmemesi Jake ve Jay'i bir miktar korkutmuştu. Jake hemen kapının yanına gitmiş, içeriyi görmeye çalışıyordu.

Kapıdan bakmaya ikisi de cesaret edemese de çok şiddetli bağırıyorlardı birbirlerine. Jungwon'un sesi bağırmaktan artık hırıltılı çıkıyordu, Sunghoon sesi de gittikçe kalınlaşıyordu.

"Kim dedi sana böyle davran diye? Kim dedi bi anlat bana önce ÇÜNKÜ BEN ANLAMIYORUM, JUNGWON."

"BANA DOĞRU TEK BİR ŞEY DAHA FIRLATIRSAN ÖLDÜRÜRÜM SENİ."

Jungwon'un dedikleri asla anlaşılmıyordu o kadar çok sesi çatlıyordu ki.
Jake gittikçe korkmaya başlamıştı içerdeki ikisi için de çünkü fırlatılan şeylerin çıkardığı sey toklaşırken, sözleri de kabalaşıyordu.

"Kes o sesini artık gerçekten hepimiz senin için uğraşırken, sen sadece kendini düşünüyorsun bencil orospu çocuğu. Anlamsız anlamsız işler yapıp sonra yine kendi tutarsızlığın yüzünden başkalarını da sıkıyorsun."

Sunghoon'un sesi sinirli çıkıyordu artık Jungwon'a yaklaştığı belliydi.
"Beni kendini kesmekle tehdit edemezsin, duydun mu beni? Yine hastane köşelerinden toplarım seni sikimde olmaz, ver şunu bana."

Get into it \ JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin