12

661 72 86
                                    


Sunoo ve Riki'yi almak için evin önünde durduklarında Sunghoon, Sunoo'nun telefonunu çaldırdı.

Sunoo mükemmel bir yalan bulmuştu.. Tabii bu "alışveriş" listesine bir madde daha ekliyordu ama sonraya da atabilirdi tabii.

Sunghoon'un aramasıyla beraber düzgünce hazırlanıp Riki'nin elini tutarak aşağı indi Sunoo.

Jungwon ikisinin evden gider gibi olduğunu fark ettiğinde, soru sormak için ağzını bile açmadan Sunoo çok kaba bir tonda cevabını vermişti.

"Riki'yle sahiplenmek istediğimiz kedi için aradılar o yüzden hemen çıkalım istedik, bir sonraki sefere artık. Good bye."

Son kısımda gözlerini de devirmişti. Riki durumu o kadar komik buluyordu ki, gülmemek için tüm kaslarını kasmıştı. Tabii evin kapasını kapattıkları anda patladı.

Sunghoon arabanın kapısını açmıştı zaten ikisi için. Sunoo, Sunghoon'un yanına oturduğu anda. başlamıştı konuşmaya.

"Ay gerçekten hani Won hakkında shit talk asla yapmam normalde ama bu sefer sinirimden bayılacaktım offff yeter yani."

Sunghoon Riki ve Jake, Sunoo'nun ani çıkışına şaşırmışlardı. Riki komiklik için Sunoo'nun saçlarını okşamış, "Sakin ol canım, sakin ollll." demişti.

Arabada herkes gülüyordu ve keyifleri yerindeydi.

"Sunghoon, biliyor musun bu senin sevgilin lise sonda fanındı."
Eh tabii, bazı gerçekler de ortaya dökülüyordu herkes artık yavaş yavaş yakınlaştığı için.

Sunghoon duyduğu şeyle gözlerini kocaman açmış Jake'e bakıyordu.

Jake Riki'den gelen korkunç itirafla kolunu ona vurmak için uzattı ama Sunoo araya girdiği için vuramadı.

Sunghoon'un Jake'e olan iğrenmiş bakışları o kadar komikti ki Sunoo kendini Riki'nin üstüne atmıştı.

"Sen gerçekten rezilsin Jake, yani buraya kadarmış her şey." demişti Sunghoon kendisi de gülerken.

Riki de Jake'i daha da rezil etmek için konuyu devam ettirdi. "Seninle ilgili yapılan bir haberde sevgilisi var falan denmişti ya hatırlıyorsundur belki. Bu ezik saatlerce ağlamıştı."

Sonra da asıl ayrıntıyı ekledi. "22 yaşındaki herif 20 yaşındaki çocuk için mi ağlıyorsun diye taşşak geçtiğimiz için de bizimle konuşmadı sonra. Biz de o yüzden aranızda 4-5 yaş varmış gibi davranıyoruz."

Jake iyice yerin dibine giriyordu. Utançtan patlamasına sebep olan olay da anlattığı şeylerin hepsinin harfiyen doğru olmasıydı.

Sunghoon'un keyfi yerine gelmişti, Sunoo'yla beraber gülüyorlardı. Arada da utançtan başını cama çevirmiş Jake üzülmesin diye onu avutuyorlardı.

Sunghoon yanağını öpüp "Azimle sıçan taşı delermiş atasözü müydü neydi her neyse, canlı örneği sen misin sevgilim hmm?" Gibi gereğinden fazla utanç verici şeyler de söylüyordu bebekle konuşur gibi Jake'in dudaklarını elleriyle büzerek. Tabii sonunda öpmeyi de ihmal etmiyordu.

Asıl durmadan ortamı ayakta tutmalarının amacı da Sunoo'nun kapalı alan korkusundan kaynaklıydı. Yeni açılan alışveriş merkezi, dağın başındaki evlerine baya uzakta olduğu için onu meşgul ediyorlardı.

Bir buçuk saatin yarım saati boyunca Jake'le uğraştıktan sonra asıl gerçekleri söyleme sırası Jake'e de gelmişti tabii.

"Sunoo biliyor musun bu gerizekalı ortaokuldayken okula pezevenk gömleği ve güneş gözlükleriyle geliyordu." Diyerek başlamıştı.

Get into it \ JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin