Az új osztálytárs

239 16 2
                                    

Már egy teljes napja két oldalon állunk. A jók és a rosszak oldalán. Aizawa sensei azt mondta, hogy ma délután jön az új diák aki a mi osztályunkba fog járni. Azt is mondta, hogy a tanulmánya és a képességének az ereje miatt van szerencséje plusz egy helyet nyernie ebbe az osztályba. Ennél többet nem mondott. Azt se mondta el, hogy mi a neme vagy mi az képessége. Én és Kacchan tudtuk, hogy egy beépített ember az a gonoszok szövetségéből de ő most nekünk is új lesz.

El jött a délután és már mindenki neki állt vagy tanulni, vagy edzeni. Én csak telefonoztam mikor Aizawa sensei össze hívta az osztályt a nappali részre. Kacchan és az én szám tártva maradt. Ez egy lány. Egy törékeny lány. De ha kiemelkedő a képessége, nem lehet olyan törékeny. Akkor csak a látszat csal.

-Gyerekek! Itt az új osztálytárs. Bánjatok vele úgy ahogy illik és segítsetek neki amiben csak lehet. Most kérlek mutatkozz be. Én addig is végzem a magam dolgát. Üdvözlégy az osztályban meg ilyenek.

Aizawa el ment. Amikor a lány körbe nézett az osztályban, hirtelen valami nagyon erős rossz érzés kapott el. Valami olyan, amit nehezen bírtam ki. Mindenki mosolygott és vidám volt de én és Kacchan hirtelen rosszul lettünk így ki mentünk a konyhába, hogy igyunk egy kis vizet, majd vissza tértünk.

-Nos, úgy látom mindenki itt van így végre be muatakozhatok. Yumiko Arisu vagyok. De hívjatok csak Yumi-nak vagy aminek csak akartok. A képességem pedig a sötét mágia. Akármit tudok vele csinálni. Ettől el tekinte, örülök, hogy ilyen kedvesen fogadtok nagyon jól esik egy ilyen vidám társaságában lenni.

Yumiko. Ez a lány lenne a gonoszok szövetségének az utolsó ütő kártyája? Nem is csodálom. A sötét mágia nagyon erős képesség. Olyat is meg tehetsz vele amit csak kevesen tehetnek meg. Mindenki olyan boldogan ugrálta körbe azt a lányt, mintha mindenki valami palota pincsi lenne. Én inkább ki mentem az udvarra. És Kacchan is jött velem. A gyomrom görcsbe rándult mikor a lány tekintete az eszembe jutott. Olyan rideg de mégis erős és gonosz tekintetet vetett rám. Tudja nagyon jol, hogy kik vagyunk és ő is tudja, hogy mi kik vagyunk.

-Túl törékeny kislányka. Biztos, hogy nem Tomura embere. Onnan mindenkit ismerünk. Ő nem lehet Tomura kis utcai bandájának a tagja.
-De igen. Ő az. A tekintete is elég volt ahhoz, hogy megbizonyosodjak az igazamról. Velejéig romlott. Nincs kétség, ő a kém.

Azzal, hogy ezt ki mondtam, a hátunk mögött találtuk a lányt, hátra kulcsot kezekkel és közénk hajolva. Tettete az ártatlant mert tudta, hogy figyelik őt. Elő vette a cuki tekintetét és megkérdezte:

-Jól vagytok? Mi elött be mutatkoztam volna, csúnyán le sápadtatok.

Mi elött választ kapott volna, fogta magát és közénk ült. Le sokkoltam amikor láttam, hogy Kacchant egy tekintettel le szorította és mozdulni sem tudott.

-Lenne pár kérdésem felétek. Szeretném, ha az igazat mondanátok és amilyen tisztelettel és bizalommal vagyok felétek ti is legyetek felén ugyan ezekkel. Értve vagyok?

Kacchan csak bólintott egyet én meg csak egy nagyot nyeltem. Ez neki egy tökéletes válasz volt.

-A neveteket tudom. Ti tudjátok az enyémet. Én csak arra vagyok kíváncsi, hogy Tomura mit mondott nektek ezzel az egész átállás dologgal.

-Hogy őszinte legyek, semmit, csak hogy majd jössz, és hogy minden nap találkozunk kell.

-Ühüm. Oké. Köszönöm az őszinte választ. Akkor most be fejezem azt, amit Tomura mondott nekem, hogy mi legyen. Ti majd minden nap velem jöttök suli után, álcázzuk, hogy milyen habiszti jó barátok lettünk. Ha majd jobban meg bízunk egymásban lehet szó a barátságról. És majd én viszlek el titeket Tomurához és minden nap más helyre, hogyha rá jönnének, ne bukjatok le. Vettétek?

Bólintottunk egyet. Azzal a lendülettel a lány vett egy féloldalas mosolyt, felállt a Földről és annyit mondott utána:

-Jó éjt, fiuk. Holnap a suliban léci kísérjetek körbe.

Na akkor egy jó nagy szünet után vissza tértem.
A karakteremet direkt raktam bele, hogy egy kicsit rurbozzunk a story-n és innentől kezdve ti is majd most többet tudhattok meg a karakteremről.
A történetet innentől kezdve nem igazán van szívem be fejezni, így majd bővítem egy kis felesleges dologgal a történetet.

Szikrábol Pattant SzerelemWhere stories live. Discover now