Fény Derül Mindenre

1K 68 29
                                    

Bakugo szemszöge:

Deku meg sem moccant egész végig míg csináltam a reggelit. Csak nézte az asztalt és nem csinált semmit. Meguntam, hogy síri csend volt a konyhában így megtörtem a csendet.

-Hoi Deku, minden oké? - kérdésemre egyből felkapta a fejét. Az arcán ilyedség jelent meg.

-P-Persze Kacchan! Mi baj lehetne? - közben kínos nevetésbe kötött ki.

-Mondjuk az a baj lehetne, hogy amiota el estél nem szolalsz meg, nem moccansz meg, ilyedezel, akadozva beszélsz. Talán ez a baj lehet. - mondtam és közben vittem oda a reggelit ami tökéletesen volt tálalva. - És, tudni szeretném, miért van ez.

-Öhm... n-nem akarod tudni szerintem. - közben megfogta a kést és a villát és enni kezdett. - hidd el még nekem is felkavaró a tudat, neked is az lenne.

-Jaj Deku ismersz... - közben nagyon közel hajoltam hozzá és az állát gyengéden megfogtam mintha megakarnám csókolni. - én nekem semmi sem felkavaró.

-De Kacchan nem hiszel nekem - eközben huzta el a vörös fejét és lökött vissza oda ahol ültem. - de tereljük a témát. Öhm milyen nap is van?

-Hmm asszem szombat. Szóval ma rá érünk akármire.

-Szombat? Ilyen gyorsan el telt a hét? - közben le hajtotta a fejét mintha valami baj lenne.

-Igen de én is teszek fel akkor egy kérdést.

Amikor ki mondtam, Deku úgy nézett rám mintha tudnák valamit, pedig ez csak egy kérdés volt. Óvatosan le rakta a kezéből az evő eszközöket, le támasztotta öket a tányér szélére és kérdezett.

-Mit szeretnél kérdezni? - közben láttam hogy enyhén zihálni kezdett. Mintha nem kapna levegőt.

-Mit álmodtál? - feltettem a kérdésem, és mintha még jobban idegesebb lett volna.

-Öhm... hosszú lenne el mesélni de ha ragaszkodsz hozzá, el mesélem.

-Csak nyugodtan rá érünk. - mondtam majd Deku vett egy mély levegőt és egy sohajjal kezdte a történetet.

-Veled álmodtam Kacchan. Azt álmodtam hogy egy csatamezőn voltunk és nem volt ott senki csak te, én és a gonoszok ligája. Senkit sem láttam. Tele voltunk sebbel és amikor sebezhetőnek láttad a ligát, támadtál. De, Toga szíven szutr téged és össze estél. El sírtam magam és ideges lettem. Sírva győztem le őket és olyan volt mint egy örökkévalóság a harc. Amikor el mentek azonnal oda rohantam hozzád és megnéztem van-e pulzusod. Volt, és éltél még. Próbáltam a sebet bekötni úgy hogy a hősruhámból téptem ki egy darabot közben hívtam a mentőket. Nagyon sírtam és mondogattam neked hogy tarcs ki még mindjárt itt vannak a mentők. Amiközben a mentőkkel telefonáltam az arcomra tetted a jobb kezed és... - mondta volna tovább de sírva fakadt.

-És mi? Mi történt? - közben törölte meg a szemét és akadozva mondta tovább.

-Azt mondtad hogy szeretsz... és én... azt válaszoltam, hogy én is és, meghaltál. El ment a pulzusod. A mentők fél órán át próbáltak téged újra éleszteni de feladták a reményt. És fekletem. - mikor be fejezte felhajtotta a fejét.

Le döbbentem. Ugyanazt álmodta mint én csak én úgy hogy ezek vele történtek meg. És az a fura, hogy egy időben.

-Érdekes álom... felettév érdekes.

-És te mit álmodtál Kacchan? - már nyugodtabb volt amikor a kérdést fel tette.

Félek, ha el mondom az álom lehet hogy fény derül mindenre.








Sziasztok babáim <3

Wow csak két részt írtam a könyvhöz és 150+ olvasás. Nagyon szépen köszönöm 💗

Nagyon sajnálom hogy ilyen sokára érkezett új rész, csak nem volt ötletem hogy hogyan folytassam, és még 2 új könyvön dolgozom.

Most sincs ötletem hogy ezek után hogy folytassam tehát itt jön az, hogy ti mondjátok meg a folytatást!
Várom az ötleteket kíváncsi vagyok milyen a fantáziátok.
⚠️Figylem⚠️

Nincs szabály! Olyan ötletek lehetnek ami a fantáziátok szüleménye tehát akármi lehet😏😅😂

Be fejeztem a locsogást.

Jah igen, amelyik nagyon tetszik azt fogom ki rakni mint rész. De ne aggódjatok nem lesz veszve semmi.
Ha valami nem stimmel nyugodtan írjátok privátban vagy akár Instagram-on (potato._.ochako) és mindent el magyarázok :3

A következő rész erejéig is

💗Sziasztok💗

Szikrábol Pattant SzerelemWhere stories live. Discover now