Félelem

1K 73 15
                                    

Figyelem⚠️
Bakugo enyhén perverz lesz de ne aggódjatok... A következő részben még rosszabb lesz
Hehe

<bakugo szemszöge>

Elég fura álmom volt. Dekuval álmodtam. Nagyon valósághűnek tünt, és nagyon szörnyű volt. Borzasztó.

Röviden annyi, hogy harcoltunk Dekuval, de senki sem volt ott csak én, Deku és a gonoszok szövetsége. Támadtunk volna de, Dekut szíven szúrta az a szőke őrült csaj. Nagyon ideges lettem és hirtelen ki indulásbol támadtam. Úgy 5 perc alatt le rendeztem őket, majd szaladtam Deku hoz. Nem sírtam, mivel próbáltam erős lenni, de már az is idegesített, hogy Deku a halál küszöbén ált. Az utolsó szava ragadt meg bennem a legjobban... "szeretlek kacchan". Ezt mondta. Az álmomban ekkor borultam ki. Kósza könnycseppek szöktek ki szememből majd folyt le az arcomon. Szorosan magamhoz öleltem és válaszoltam neki... "én is szeretlek Deku"... Nem éreztem a pulzusát. Meghalt. Az égre üvöltöttem, és fel keltem.

Nem értettem miért álmodtam ezt és hogy miért válaszoltam úgy vissza neki hogy szeretem mert nem igaz... legalább is azt hiszem. A gondolataimból Deku zökkentett ki, hogy rám esett és vele együtt estem. Utolag reflexből el kaptam. Most éppen őt nézem, ahogy a kócos fejével a mellkasomon fekszik. Nem tudom miért de utólag éreztem, hogy kezd forrósodni a fejem. A kezem teljesen magától kezdett működni és akaratom ellenére magamhoz öleltem. Kellemes érzés fog meg, amikor mellette vagyok. Amikor érzem hogy mellettem van. Jó érzés.

-Hé Deku...

Amikor ki mondtam a nevét, egyből fel kapta a fejét és a szemembe nézett.

Azokkal a csodás smaragd zöld szemeivel fürkészte a szemeimet. Ahogy nézegettem a szemeit, azt is figyeltem, hogy az arca egyre jobban kezdett pirulni. Nagyon édes volt. Várjunk... MIÉRT MONDOM EZEKET?!

Amiközben ezeken gondolkoztam, azt vettem észre, hogy a zavarodott kis Deku leszállt rólam. Csak figyeltem, hogy száll le rólam és azt figyeltem hogy próbálja takarni az arcát. De nem sikerült neki meghát... hiába való az egész takargatás... Sőt, ha lehetne akkor mutathatna többet is.

-S... sajnálom ka... kacchan! N...nem volt szándékos é...én csak - mondta volna tovább de feláltam a földről, le söpörtem magamról a piszkot és félbe szakítottam.

-Legközelebb figyelj oda Deku... - válaszoltam neki komoly arcal.

Nem akartam vele bunkó lenni, de hogy ne mutassam ki azt amit érzek... olyannak kell lennem mint amilyen voltam eddig.

Deku félt. Megsem moccant a konyha ajtóból. Csak ált... és fürkészte a parkettát. Nagyon édes volt a kis fehér polojában, a zöld kócos hajával, és a vörös pofijával.

-Deku... mit kérsz enni?

-N... nem tudom...

-Jó oké, akkor csinálok tükörtojást szalonnával. Mit szólsz hozzá?

-Öhm...

-Rendben... - vágtam közbe majd perverz mosollyal rá néztem.

So guys!

Kicsit sokára csináltam meg ezt a részt de nagyon nem vagyok olyan állapotban hogy tudjak részeket csinálni.
De igyekszem mindegyik könyvemnél minél hamarabb részeket gyártani.
Viszont addig amíg nincsenek új részek, ne ilyedjetek meg, csak más platformokon vagyok ami jobban el foglal plusz még a forgatókönyvemen is dolgozok ami nagyon sok időt vesz igénybe... jah és az iskola.

De semmi baj élek még.

Addig amíg nincs új rész addig ennyivel érjétek be addig is sajnálom hogy sűrűn el tűnök.

Addig is...
... Sziasztok🥰

Szikrábol Pattant SzerelemDove le storie prendono vita. Scoprilo ora