Mi történt?

197 17 0
                                    

Hétfő van. Az új lány- vagyis a "híres Ymiko", nagy figyelmet szerzett a suliban a puszta kisugárzása miatt. Mindig csak mosolyog ami ilyesztő egy olyan pár másodperces incidens után, amit tett mindenki elött. Senki sem vette észre de mi észre vettük és első kézből tapasztalhattuk is. Fájdalmas esemény volt. De ennek köszönhetően megtanultak, hogy vigyázni kell vele. Erősebb a képessége, mint nekem vagy Kaccham-é. Nem is csodálom, hogy Shigaraki titkos fegyvere.

-Hé fiúk! ~ -szólalt meg egy kísértetiesen cuki hang a házunk mögött. -Megyek veletek ha nem bánjátok. Beszéltem Aizawa tanár úrral és megkértem, hogy ma mentsen fel minket hármunkat a tanítás alól egyfajta "idegen vezetés" gyanánt. Elöbb az iskolában, aztán a városban is.

-Nem kértük, hogy legyeskedj körülöttünk, te lökött picsa...

-Na de Kacchan... - ekkor megállt és egy gyilkos tekintettel azt mondta: - köszönetet kéne mondania a gerlice párnak minthogy le ócsároltok. Nem tart semmi sem sokáig szóval utána úgy szerelmeskedtek, ahogy akartok. És most menjünk, ha minél hamarabb nem akarjátok, hogy "körülötettek legyeskedjek"

Kacchan mérges lett. Hozzá van szokva, hogy senki sem szólítja így, csak én.

-Hé ribanckám! -nyúlt volna Yumiko-hoz de a keze hirtelen megállt és az ujjai el kezdtek vissza felé fordulni.

-Mi elött mondasz valamit, tudd mit jelent... Kacchan.

Ekkor el engedte a kezét de mégsem ért hozzá. Olyan volt, mintha telekinézist használt volna de ahhoz koncentrálnia kéne és ő nem tette. Teljesen más világban volt. Teljesen olyan volt, mintha "valaki" tette volna és nem "valami". Egy segéd, akit senki sem lát, vagy ő maga más formában? Nem tudom. Nem tudok rá jönni. Ez a lány bonyolultabb, mint egy keresztrelytvény. Ilyesztő.

Előzö este beszéltem Urarakával, hogy az új lány szerintem nem komplett és vigyázzon vele. Ő is ezt mondta, hiszen látta a tekintetet amit ránk vetett a bemutatkozása elött. Mondtam neki, hogy majd figyeljen oda minden mozdulatára, ezért azt tanácsolta, hogy majd beteget jelent hétfőre és majd így jobban tud rá figyelni. Jól jött az ötlete, hisz nem tudtuk előre, hogy ez az ötlete. Talán majd Uraraka tud majd segítséget hívni egy hivatásos hőstöl vagy valami.

Nagyon remélem...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 23, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Szikrábol Pattant SzerelemWhere stories live. Discover now