'tamamdır koçum sen istedin ,challenge accepted bitch, yarışmanın sonunda, senin küllerini ganj nehrine atmazsam var ya benimde adim sahra degilse serefsizim.
♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡kömürün onunla birlikte gireceğimiz yarisdan habersiz olusuna sevinerekten mutfaga dogru gidiyordum.mutfagi buldugumda yarinin yemeklerini hazırlayan ayse teyzeyi gordum.
"merhaba ayse teyze,yardim edebileceğim biwey varmı?"
"ay yok kizim ben halettim zaten bitti sayilir,sen ne icin gelmistin"
"ya ben aksam yemegini yiyemedimde yiyebileceğim biseyler varmi diye sormaya gelmistim"
"var kizim sabiha hanim sanada ayirmami istemisti.dur ben sana bir tabak hazırlıyım"
bu düşünceligine icimden minettat kalarak ayse teyzenin benim icin hazirladigi tabagi alarak teşekkür edip yemek masasina oturup yemegimi yemege basladim.
ayse teyze isini bitirip mutfaktan çıkmışken ben hala tabagim dolu bir sekilde yemeğimi yiyordum.
iceri giren sabiha hanım ve demirle bakışlarımı yemekten kaldirip onlara baktim.sabiha hanım "kizim burdamiydin odandasindir sanmistim aciktinmi biseyler hazilayayimmi?"
onumdeki tabagi göstererek "yok saolun ayse teyze bana hazirladi"
"ah oylemi tamam ozaman peki simdi nasilsin ateş iyi olmadığını yemege gelmek istemedigini soyleyince endiselendim sanirim odanda da kimseyi istemiyormuşsun bende gelemedim"diyince gulumsedim.
sictim agzina ateş.
kendi ellerimle sana küllük yapcam pis cocuk kadina yalan söylemiş bari anana yalan soylemeyeydin.
gulerek "ah evet biraz yorgundum da ateşcigime soylemesini rica ettim o da beni kırmayıp soylemis,canim ikizim benim" bilerek boyle soyledim.
atesin ne istedigini cok iyi biliyordum,ikimizde ayni seyi istiyoruz benim bu evden gitmemi.
ona yardım etmem benimde cok isime gelicek.
sabiha hanim iyi anlaştığımızı falan düşündü herhalde yüzüne yayılan kocaman gulumsemeyle gozlerinde gördüğüm parlaklik bunlari söylüyordu çünkü.
" iyi anlaştığıniza cok sevindim kizim. buraya alisamayacagini disunmustum ikizin yaninda olunca demek rahatliyorsun."'dediklerimden bunlari nasil çıkardıniz acaba?'
hic boyle bir tepki beklemiyordum ve tabiki buraya alismiyacagimi kendjme de defalarca soyledim daha ilk gunden boyle soyluyorlarsa işim hiçde kolay degildi."ah evet ates bana cok yardimci oluyor umarim diger abilerimde bana cok yardimci olurlar"
abilerim diyince gozleri parladi resmen.demirde agzi acik bize bakiyordu.cok tatli yanaklari vardi utangac utangac sabiba banimin arkasinda duruyordu tam ben demire seslenicekken
"anne "
diye seslenen ates elinde kahve bardağıyla gelmesiyle basim ondan tarafa dondu sabiha hanim
"ateş gel oglum gel sahrada senin ona nekadar yardimci oldugundan bahsediyordu"
ateş şaşkın ve anlamaz bir sekilde
"ne " dedi.
" aa. canim ikizim bana cok yardimci oldun hatirlamıyormusun hatta beni kirmayip annenlere asagi gelemeyicegimi soylemistkn ya annen ondan bahsediyor" diyip 32 dis sirittim.
"haaa evet evet ya cidden senin gelmiysecgini soyleyince herkes cok uzuldu. ozelliklede toprak abim. kahroldu adamcagiz."
'yaaa öylemiii oldu ciddeennn'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💗Sevgiden Sevgiye💖
Teen Fictionailemden koparılıp aileme gidiyorum Ilk defa yazıyorum çok acemiyim genede sizinle paylaşmak istedim eksik bulduğunuz bir yer varsa nasıl duzeltebilecegimi saygı çerçevesinde bana soylerseniz çok memnun olurum iyi okumalar💘💌