ANLAYIŞ 6.bölüm

90 12 0
                                    

odama geçtiğimde pijamalarimi giyip anneme mesaj attim 2 saat kadar annemle konusmustuk.
saat coktan 12.00 olmuştu bile
gozlerim yavas yavas kapanırken yarinin beni neler beklediğini merak ediyordum.
♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡
sabahliyin ustumde bir agirlikla uyandım.
ustume yatan demiri gormemle sasirdim.
kafasini yorgana dogru uzatinca yanaklari asagi dogru sarkiyordu.
"ablaaaa, uyan hadi annem kahvaltiya cagiriuoo" demsiyle onu ustjmden cekip yanima yatırdım.

"bosveeer, gel biz senle abla-kardes uyuyalim sonra yeriz yemegimizi" dedim

kikirdayarak yanima iyice cekildi

"ablaaa Hadii acıktım"

'boyle diyosun ama bana sarilan sen degilsin sanki velet'

"tamam tamam kalktım oldumu?"

dedim. gulerek kafasini sallayip

"sen giyin asagi gel ben seni kapida bekliyorum "

"beklemene gerek yok ben gelirim cok uyusuk oldugum icin gelmem zaman alabilir"
dedim goz kırparak dislerini gostere gostere siritinca bi baktim ki çocuğumun yanağında bir çukur

'bune be'

'yok artık gamzen mi vardi senin'

"oha ,demiir gamzen çok tatli"

"bunu dememle utanmis olcakki  yorgani basina cekip altjna girdi bu tatli hareketine kahkaha attım.

cok tatlıydı.

Kapının açılmasıyla demirle ikimiz de kapiya döndük gelen yamaçtı

"bakıyorum da ablanı guldurmeyi başarmışsın küçük kirpi.
kahkaha sesleriniz taa aşağıya kadar geldi ben de bi bakiyim dedim ama boluyorum galiba cikiyim isterseniz"
dedi yapmacik bi isteksizlikle sanirim burda kalmak istiyordu

"gelebilirsin istersen diycem ama daha fazla bu odada kalirsak hic cikamaybiliriz asagida bizi kahvaltiya bekliyorlardir herkes"

"hadi bakalim herkes asagiya bende giyeneyim"dedim.
demiri yatagimdan kis kislarken

"ama daha yeni gelmistim"dedi
yamac

"bi dahakine artik.hadi hadi cikin giyincem cok oyalanadik"

ikisde cikip kapıyı kapattilar lavobaya gidip ihtiyaclarimi karsiladim ustumu giyindim.

ikisde cikip kapıyı kapattilar lavobaya gidip ihtiyaclarimi karsiladim ustumu giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

asagi inmeye basladim.
merdivenlerde arkamdan gelen barlas
"merhaba sahra iyi uyudunmu?

ne kadar cok barlasdan hoslanmasamda samimi yaklasimi beni mutlj ediyirordu bazilarinin aksine'

"evet iyi uyudum teşekkürler sen iyi uyudunmu yorgun gozukuyorsun"

gozaltlari mosmordu cidden yorgun gozukuyordu
"geceleyin biraz gec yattim oyuzden olabilir birde şuralarda sirkettle ilgili fazla sorun var onlar biraz beni yoruyor sanirsam uyumada zorlanıyorum"
dedi bikmis bir ifadeyle
"uyuyamadığım zaman yanina gelebilirmiyim ?"
diye sordu

💗Sevgiden Sevgiye💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin