ꜜ 40 ꜛ

5 0 0
                                    

Изпита мина, момчетата излизаха, Jimin беше там но до него имаше някой, или по точно пред него.
-Хайде де, защо не искаш как се казваш.
-Казах ти бе, казвам се Виктория Велика, разкарай се, не съм твой тип.-говореше Jimin леко надигайки се в далечината виждайки Namjoon усмихвайки се леко.
-Добре не ми казвай, но защо не излезеш с мен?Сравнително добре изглеждам, красив съм в лицето, компресирам с височината си по-други начини.
-Yoongi ти и да компенсираш, ще ти е трудно да се сравниш с моя милост-каза му в гръб издърпвайки Jimin до себе си-Да го бия ли? Много ли ти досажда?
-А не не, спокойно. Не искал да се забъркваш в такива неща-каза надигайки го целувайки го по-бузката.
-Сериозно ли него? - каза Yoongi учудено след, което получи много лош ритник от Joon.
-Млъкни, и се прибирай да спиш. Хайде че ме дразниш днеска нещо.
-Тъпанар, добре, хайде бай бай-каза като на тръгване потупа леко Joon и Hobi по рамото.
-Радвам се че излезе в този момент-каза Jimin тихо гушкайки си го по силно.
-И аз, не че ще ше да ти направи нещо, но не искам да ти досажда така някой.
-Няма спокойно. Няма да го допускам!
-Браво, това е моето момче! - каза и го целуна леко по-главичката.
-Абе искате ли да се разходим из центъра?
-Аз ще имам часове и няма да мога, а и тъкмо вие да си се видите сега на спокойствие.
-Добре, значи Hobi, прибери се увас и като се прибирам ще мина през вас и ще. Тръгнем.
-Окей, до после-каза прегръщайки набързо Joon давайки на Jimin пет като за чао и тръгна да се прибира.
-И дай сега моето момче да си го изпратя до даскало-каза му Joon прелитайки пръстите му с неговите тръгвайки и двамата.
-Знаеш ли, интересно ми е да чуя докато вървим, какви са били другите ти връзки?
-Ами имал съм преди теб около две, нали връзки връзки, едната беше малко токсична от страната на другия човек, другата токсична от моя страна, иначе всичко си вървеше добре до някъде, нормално.Но преди тях съм имал доста забежки със старата си компания за по една нощ повреме на някое събиране с тяхно целя да уточня че никоя от тези забежки не е ставала по време на която и да е от двете ми връзки.
-Ти си добър човек-каза му Jimin леко въздишайки щом стигнаха до училището-ще постоиш ли с мен докато почнат часовете?
-Разбира се-каза му Joon целувайки го  придърпвайки го до себе си. Просто обичаше да го прави. Обичаше него.Едвам се отделиха един от друг щом би звънеца и Jimin се затича да не закъснее. Joon му се засмя,като изчака да влезне и тръгна направо към Hobi да излизат

A hallucination is a coincidence or a destinyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora