Ep-0

8.9K 295 1
                                    

"ကျွတ်..... ကျွတ်"

ကျန့်ကျန့်မျက်ခွံတွေလေးပင်နေပြီးဖွင့်ဖို့ကိုတော်တော်လေးအားယူနေရတယ်..

ကျန့်ကျန့်ခေါင်းတွေမူးပြီးနိုးထလာပြီး...ပထမဆုံးကျန့်ကျန့်သတိထားမိတာက...ဒါသည်ကျန့်ကျန့်ရဲ့အိမ်မှာမဟုတ်ဖူး..ဆိုတာကိုဘဲ...ကျန့်ကျန့်အတွေးမဆုံးခင်...ကျန့်ကျန့်ဆီကိုတံခါးဖွင့်ပြီးဝင်လာတဲ့လူကြီးတစ်ယောက်.....

မျက်လုံးတွေကစူးရှတယ်....အကြည့်တွေကအထက်စီးဆန်လွန်းတယ်.....အသံကသြရှရှနဲ့အမိန့်ဆန်လွန်းတဲ့အသံမျိူး..... စကားလုံးတိုင်းကအမိန့်ဆန်ပြီး....ဒူးထောက်ချင်လောက်အောင်ကို....သြဇာလွှမ်းမိုးလွန်းတဲ့အသွင်ပြင်နဲ့လူကြီး.....

"မင်းနိုးပြီလား.."

ရိပေါ်မေးလိုက်တော့ပေါက်စလေးကပြူးကြောင်ကြောင်လေးကြည့်နေတယ်....

"ငါမေးရင်ဖြေမှကြိုက်တယ်!!!"

ရိပေါ်လေသံမာသွားတော့အောက်ကကောင်လေးကကြောက်ကြောက်လန့်လန့်နဲ့.....

"ဟုတ်...ဟုတ်ကဲ့ဗျ..နိုးပါပြီ"

"ဦးကဘယ်သူလဲဟင်ကျန့်ကျန့်ကဘာလို့ဒီကိုရောက်နေတာလဲ...."

"မင်းမှာငါ့ကိုအဲ့လိုမေးခွန်းမျိုးမေးပိုင်ခွင့်မရှိဖူး"

"မင်းသိထားရမှာက......

ငါကမင်းရဲ့ပိုင်ရှင်မင်းဘဝရဲ့အရှင်သခင်ငါကမင်းရဲ့DADDY.....
ငါ့နာမည်ကWang YiBo
ငါအမိန့်မပါဘဲမင်းဘာမှလုပ်ခွင့်မရှိဖူး မင်းလိုချင်တာမှန်သမျှဖြစ်ချင်တာမှန်သမျှလုပ်ချင်တာမှန်သမျှငါ့ကိုဘဲပြောရမယ်...မင်းပါးစပ်ကရှောင်းလင်မယားအကြောင်းတစ်ခွန်းမှဟဖို့မစဉ်းစားနဲ့အေးပြောထားတဲ့ကြားကငါ့အမိန့်ကိုလွန်ဆန်ရင်မင်းနာမယ်မှတ်..."

"ဟင့်....ဘာလို့ပါပါးနဲ့မာမားအကြောင်းကိုမပြောရမှာလဲ..."

"တောက်!!"

ရိပေါ်ငိုနေတဲ့ပေါက်စကိုခပ်စူးစူးကြည့်ပေးလိုက်ပြီးတော့...

"ငါပြောရင်ဟုတ်ကဲ့ဆိုတာဘဲကြားချင်တယ်"

ကျန့်ကျန့်လည်းdaddyဆိုတဲ့လူကြီးကိုကြောက်တာနဲ့....

DADDY[Completed]Where stories live. Discover now