(Aliciaတစ်ခုလောက်ပြောချင်လို့ပါဒီfan fictionလေးကစာရေးသူရဲ့စိတ်ကူးယဉ်ပုံဖော်တာတဲ့ficလေးဖြစ်တဲ့အတွက်ကြောင့်လက်တွေ့ဘဝနဲ့တစ်ထပ်တည်းကျပြီးကိုက်ညီမှုရှိနေမှာမဟုတ်ပါဖူးရှင့်ဒီficလေးကစာရေးသူရဲ့ပထမခြေလှမ်းလေးပါမထမဆုံးစာစရေးတာမို့အမှားများပါခဲ့ရင်တောင်းပန်ပါတယ်ရှင့်aliciaကProfessional စာရေးသူတစ်ယောက်မဟုတ်တဲ့အတွက်ကြောင့်စိတ်မကျေနပ်မှုတစ်ခုခုဖြစ်ခဲ့ရင်လည်းအားမနာတမ်းဝေဖန်ပေးလို့ရပါတယ်ရှင့်zhan geနဲ့ di diကိုချစ်လို့ရေးတာဖြစ်လို့idol imageမထိခိုက်စေလိုပါဖူးရှင့်Aliciaရဲ့အရေးသားလေးကိုသဘောကျရင်ကြယ်လေးတွေဖိပေးပါအုံးနော်အားလုံးကိုချစ်ပါတယ်ရှင့်❣️)
***DaddyကိုAliciaက1ရက်ခြားဒါမှမဟုတ်2ရက်ခြားလောက်တော့ရအောင်upပေးပါမယ်ရှင့် အရမ်းမြန်ရင်အရေးအသားပေါ့သွားမှာကြောက်လို့ပါရှင့်💌💌💌💌💌***
(1Kပြည့်အောင်လေးစောင့်အုံးမယ်နော် )
__________________________________
ရိပေါ်နှစ်နှစ်ခြိုက်ခြိုက်အိပ်ပျော်နေတဲ့ကလေးငယ်လေးကိုကြည့်ပြီး.......အိမ်တော်ကိုပေါက်စရောက်ခါစကအချိန်ကိုပြန်တွေးမိတယ်....
အဲ့နေ့ကမှတ်မှတ်ရရရိပေါ်ဒေါသတွေအရမ်းထွက်ပြီးရှောင်းပေါက်စကိုရိုက်လိုက်တဲ့နေ့ပေါက်စအိမ်ကိုရောက်တာသုံးရက်မြောက်နေ့.....
ရိုက်ရတဲ့အကြောင်းရင်းကတော့..........
ရိပေါ်အိပ်နေရင်း..ရင်ခွင်ထဲကပေါက်စလေးကလှုပ်ရွလာပြီးအသံသေးသေးလေးထွက်လာလို့...ငုတ်ကြည့်လိုက်တော့.....
"ဘာဖြစ်လို့လဲ....ကျန့်ကျန့်daddyကိုပြောစမ်း..... ဘာလို့ငိုနေတာလဲ....."
"ဟင့်...ကျန့်ကျန့်ကိုအိမ်ပြန်ပို့ပေးပါ....ကျန့်ကျန့်အိမ်ပြန်ချင်တယ်......"
"တောက်!!....တော်စမ်း...ရှောင်းကျန့်နောက်ထပ်မင်းပါးစပ်ကနေအိမ်ပြန်ချင်တယ်လို့ထပ်ပြောရဲပြောကြည့်ငါ့အဆိုးမဆိုနဲ့......ခုချက်ချင်းပြန်အိပ်တော့.....တောက်!!!"
"ကျန့်ကျန့်အိပ်ပြန်ပို့ပေးပါdaddy....ပါပါးနဲ့မာမားစိတ်ပူနေလိမ့်မယ်.....ဟင့်.."
YOU ARE READING
DADDY[Completed]
Fanfiction"daddyကbabyဘဝရဲ့ပဲ့ကိုင်ရှင်ပါ....ချစ်တယ်daddyကိုအရမ်းချစ်တယ်" Xiao Zhan "babyမင်းလေးကိုယ့်အပြစ်ကိုယ်သိတယ်နော်.....မင်းလေးကတော့daddyလုပ်ရင်နာတော့မယ်ရှောင်းပေါက်စ...အလိုလိုက်ထားတော့ဆိုးလာတာလားကလေးငယ်" Wang Yibo