Ep-18

3.2K 153 30
                                    

At Hospital>>>>>>>>>

စစ်ဆေးမှုတွေပြုလုပ်ပြီးတဲ့နောက်မှာ.....

"Congratulationsရိပေါ်နဲ့ရှောင်းလေး ကိုယ်ဝန်က 2ပတ်ရှိပြီ"

"ကျန့်ကျန့်ဗိုက်ထဲမှာတကယ်ကလေးလေးရှိနေတယ်ဆိုတာကိုအခုထိကိုမယုံနိုင်သေးဘူး"

"မယုံလို့မရဖူးပေါက်စလေး ယုံမှရမယ်နော်"

ရိပေါ်ကစနောက်သလိုလေးပြောလိုက်လေသည်။

_________________________________
Time skip>>>>>>>>>>

"Daddyရေ"

"ဗျာ ဗျ ပြောပါကိုယ့်ရဲ့အရှင်သခင်လေးခင်ဗျ"

"ခစ်....ခစ် Daddyနော်သူများကအကောင်းပြောမို့ကို"

"ဟော Daddyကလည်းအကောင်းထူးတာလေကွာ"

"တော်ပြီတော်ပြီ Daddyနဲ့ဆက်ငြင်းနေရင်ကျန့်ကျန့်ပြောမဲ့စကားမေ့သွားတော့မယ်"

"ဟုတ်ပါပြီဗျာ ပြောပါ Daddyကလေးလေးကဘာပြောမို့လဲ"

"ဟိုဘာမှတော့မဟုတ်ပေမဲ့ ကျန့်ကျန့်ဖွားဖွားကိုသတိရလို့ပါ အခုလိုကျန့်ကျန့်မှာသာအကောင်ပေါက်သေးသေးလေးရှိနေတာကိုဖွားဖွားသိရင်ပျော်မယ်ထင်တယ်နော် Daddy"

"ဒါပေါ့ကလေးလေးရဲ့ baby Daddyကိုကြည့် babyအဘွားကိုလွမ်းတယ်ဆို Daddyတို့ babyအဘွားဆေးကုနေတဲ့နိုင်ငံကိုသွားကြမလားဟင်"

"မသွားတော့ပါဖူး Daddy ဟိုဒါမဲ့ ဖွားဖွားပြန်ရောက်ရင်တော့သွားတွေ့ကြရအောင်နော်"

"ကောင်းပါပြီဗျ babyသဘောအတိုင်းပါနော်"

"ဟီးဟီး "

"Daddy ကျန့်ကျန့်မေးစရာရှိသေးတယ် Daddy စိတ်မဆိုးပါနဲ့နော် Daddy စိတ်မဆိုးဖူးလို့ကတိပေးအရင်"

"ဟော ကောင်းပါပြီ ကလေးလေးကြိုက်တာမေးနော် Daddyစိတ်ဆိုးစရာဆိုရင်တောင်မဆိုးဖူးဟုတ်ပြီလား"

"ဟုတ်ကဲ့Daddy  Daddyကျန့်ကျန့်ကိုချစ်တာ ကျန့်ကျန့်သိပါတယ်ဒါမဲ့လေ ဟို ပထမက Daddyကကျန့်ကျန့်ကိုမချစ်ဖူးမလားဟင် ပါပါးကDaddyငွေတွေကိုပြန်မဆပ်လို့ပါပါးကိုမုန်းလို့ ကျန့်ကျန့်ကို အကြွေးသိမ်းလာခဲ့တာမလားဟင် ကျန့်ကျန့်အမြဲမေးချင်နေခဲ့တဲ့မေးခွန်းပါ Daddy စိတ်ဆိုးမှာကြောက်လို့မမေးခဲ့တာအခုလဲ Daddy စိတ်ဆိုးမှာကြောက်ပါတယ်ဒါမဲ့ တကယ်သိချင်နေလို့ပါ"

DADDY[Completed]Where stories live. Discover now