Ep-4

5K 254 10
                                    

doctorကစမ်းသပ်ပြီးတော့.........

"စိုးရိမ်စရာမရှိပါဖူးသခင်ကြီး......ဘာမှမဖြစ်ပါဖူး...အရှိန်မထိန်းနိုင်လို့ခြေခေါက်ကျရုံပါ...ဒီရက်ပိုင်းနားနားနေနေလေးနေပေးရင်ပျောက်သွားမှာပါ...."

"ငါတပတ်ထပ်ပိုမကြာချင်ဖူး..."

ရိပေါ်ရဲ့ပြတ်ပြတ်သားသားပြောသောစကားသံအဆုံးdoctorမှ.........

"ဟုတ်ကဲ့ပါသခင်ကြီး......ကျွန်တော်လိမ်းဆေးအပြင်သောက်ဆေးပါပေးခဲ့ပါတယ်.....ကျွန်တော်နေ့တိုင်းလာစစ်ဆေးပေးပါ့မယ်....."

"ကောင်းပြီ.....ယွီပင်း....doctorကိုပြန်လိုက်ပို့ပေးလိုက်......"

"ဟုတ်ကဲ့ပါ....CEO.."

"အဲ့လက်တွေကကိုက်နေပြန်ပြီလား....."

ရိပေါ်အော်လိုက်တော့တုန်တက်သွားတဲ့ကိုယ်လေး.....သနားပေမဲ့ရိပေါ်ပြန်ချော့လို့မဖြစ်....ဒီဟာလေးအရမ်းဆိုးလာတယ်...အခုလည်းကြည့်လက်ထိပ်တွေကိုကိုက်နေပြန်ပြီ....တစ်ခါကလည်းအကိုက်ကောင်းလို့သွေးထွက်တဲ့ထိဖြစ်ပြီးပြီ...ဒါလည်းမမှတ်.....

အော်လိုက်တိုင်းထွက်လာတတ်တဲ့အသံသေးသေးလေး.........

"ဟင့်...."

"မဟင့်နဲ့....ကိုယ့်အပြစ်ကိုယ်သိနော်...ရှောင်းကျန့်"

ကျန့်ကျန့်ကိုdaddyနာမည်အပြည့်စုံခေါ်ပြီဆိုမကောင်းတော့ပါသေချာပေါက်အရိုက်ခံရဖို့နီးနေပြီဆိုတဲ့သ​င်္ကေတဘဲ.....

"လာခဲ့ဒီကို...."

ကျန့်ကျန့်လည်း....daddyခေါ်တာနဲ့daddyပေါင်ပေါ်ကိုချက်ချင်းသွားထိုင်လိုက်တယ်......

"ကိုယ့်အပြစ်ကိုယ်သိတယ်နော်....baby"

"dad....အွန့်....အွတ်....."

daddyကရုတ်တရက်ကြီးကျန့်ကျန့်နှုတ်ခမ်းတွေကိုအတင်းစုပ်ယူနေတယ်.......
ကျန့်ကျန့်ရဲ့လျှာလေးကိုလည်းdaddyကသူ့လျှာကြီးနဲ့ပွတ်သပ်စုပ်ယူနေတယ်....
ကျန့်ကျန့်ခံတွင်းအနှံ့daddyလျှာကြီးကမွှေနှောက်စုပ်ယူနေတဲ့ဒဏ်ကိုကျန့်ကျန့်အလူးအလဲခံနေရတယ်......
ကြာလာတာနဲ့အမျှကျန့်ကျန့်မောပန်းလာတယ်.....
daddyကအတင်းစုပ်ယူနေတုန်းမို့....
daddyရင်ဘတ်ကြီးကိုမနဲတွန်း
ထုတ်နေရတယ်.....

DADDY[Completed]Where stories live. Discover now