Ep-3

4.8K 242 13
                                    

ဒီနေ့ဆိုကျန့်ကျန့်ဒီဝမ်အိမ်တော်ကြီးမှာdaddyနဲ့တူတူနေတာ1လပြည့်ပြီ.....

daddyကကျန့်ကျန့်အပေါ်လိုလေသေးမရှိအောင်ဖြည့်ဆည်းပေးထားပေမဲ့......daddyကအရမ်းစည်းကမ်းကြီးတယ်.........ကျန့်ကျန့်ကိုလိုအပ်တာထက်ပိုပြီးဘာကိုမှအလိုမလိုက်ဖူး.......

အိမ်မှာdaddyမရှိဖူးdaddyU.Kကိုသွားတာ3ရက်ရှိပြီ.....တပတ်လောက်ကြာမယ်လို့တော့ပြောသွားတယ်.....daddyမရှိတဲ့ရက်တွေမှာကျန့်ကျန့်လွတ်လပ်ရေးရနေတာတော့အမှန်....ဟီး.....

အားရီကလည်းကျန့်ကျန့်ကိုချစ်တယ်အလိုလည်းလိုက်တယ်......တချို့ကိစ္စလေးတွေဆိုကျန့်ကျန့်အဆူခံရမှာစိုးလို့......အမြဲဖုံးဖိပေးတတ်တယ်

ဒီနေ့ကျန့်ကျန့်အရမ်းပျင်းလို့ဘောလုံးကန်မယ်လို့ဆုံးဖြတ်ထားတယ်.........daddy မရှိတဲ့ရက်လေးဘဲအခုလိုဆော့ရတာ......daddyရှိရင်အခန်းထဲကနေအပြင်တောင်ထွက်ခွင့်မပေးဖူး......daddyလူဆိုးကြီးက....ဟွန့်.

"အယ်.....သခင်လေး....ဘယ်သွားမလို့လဲ...."

"ကျန့်ကျန့်ဘောလုံးကန်ချင်လို့အားရီ.....daddyကိုပြန်မတိုင်ပါနဲ့နော်....daddyမရှိတုန်းလေးဆော့ရတာမို့"

မျက်နှာလေးငယ်ပြီးချွဲပြောနေတဲ့ကျန့်ကျန့်လေးကြောင့်ဘယ်သူကငြင်းနိုင်မှာလဲအားရီလဲမငြင်းနိုင်ဘူးပေါ့......

"ကောင်းပါပြီသခင်လေးရယ်.....အကြာကြီးတော့မဆော့နဲ့နော်သခင်လေး.....ချွေးတွေအရမ်းထွက်ပြီးပင်ပန်းမှာစိုးလို့......နေပူထဲလည်းမထွက်နဲ့နော်....တစ်ခုခုလိုရင်အားရီကိုခေါ်လိုက်နော်....."

"ဟီး....ဟုတ်ကဲ့ပါဗျ"

ကျန့်ကျန့်လည်းပျော်ပျော်ပါးပါးဘောလုံးလေးနဲ့ဆော့နေတာပေါ့......ဆော့ရင်းကျန့်ကျန့်အကြံတစ်ခုပေါ်လာပြီး.....daddyထားခဲ့ပေးတဲ့အစောင့်ဦးလေးကြီးတွေအလစ်ကို....ဘောလုံးပေါ်တက်ပြီးမတ်တပ်ရပ်ကြည့်လိုက်တယ်......ဘောလုံးကလိမ့်တော့ကျန့်ကျန့်လည်းအရှိန်မထိန်းနိုင်ဘဲပြုတ်ကြသွားတယ်....

"ဟင်....."

"ဟာ....."

ရုတ်တရက်ဆိုတော့bodyguardတွေအားလုံးလည်းလန့်ကုန်တယ်

DADDY[Completed]Where stories live. Discover now