Ep-21

3.1K 138 41
                                    

ကျန့်လေးရဲ့ကိုယ်ဝန်ကလေးလထဲရောက်နေပြီဆိုတော့ ဗိုက်လုံးလုံးလေးကသိသာစွာထွက်လာပြီပေါ့နော် အခုဆိုDaddyက Companyကို လုံးဝမသွားတော့ဘဲ အလုပ်တွေကို အိမ်ကနေသာMailတွေစစ်တယ် VCနဲ့ meetingထိုင်တယ် အလုပ်တွေကိုအိမ်ကနေသာထိုင်လုပ်နေတဲ့Daddyရယ်ပါ ကျန့်ကျန့်ကိုလည်းမျက်စိဒေါက်ထောက်ကြည့်နေတာကို ကျန့်ကျန့်မှာလှုပ်တောင်မလှုပ်ရဲပါ.......

"အားရီ Daddyရောဟင်"

"သခင်ကြီးက kitchen ထဲမှာပါ သခင်လေးအတွက်မနက်စာလုပ်ပေးနေပါတယ်"

"အာ ဟုတ်ဟုတ် အားရီ"

ပြောဖို့မေ့နေတာ အခုဆို ပြောင်းလဲသွားတဲ့နောက်တစ်ချက်ကဘာလဲဆိုရင် Daddyကကျန့်ကျန့်စားဖို့ မနက်စာကနေညစာအထိသူဘဲချက်ပြုတ်ပေးတာ အိမ်ကအလုပ်သမားတွေကိုလုံးဝမထိခိုင်း ထူးဆန်းတာတစ်ခုကလည်း ကျန့်ကျန့်ကိုယ်တိုင်ကလည်း Daddyကိုယ်တိုင်ချက်Daddyကိုယ်တိုင်ခွံ့မှ စားဝင်တယ်စားချင်တယ် Daddyလက်နဲ့ထိမှစားချင်တယ်ကုန်ကုန်ပြောရင် ဗိုက်ထဲကလေးလေးက သူ့ပါးပါးကြီးကိုတော်တော်ချစ်တယ်နေမယ် အခုတောင်ဒီလောက်ဖြစ်နေရင် အပြင်ရောက်လာရင် Daddy နားကတောင်ခွာပါတော့မလားမသိ ဒါမဲ့နိုးပါနော် Daddyကိုကျန့်ကျန့်ပိုင်တာမို့ ကျန့်ကျန့်ထက်ပိုပြီးကပ်ခွင့်မပေးပါဖူးနော်ဟွန့်(မွေးမလာသေးတဲ့ကလေးနဲ့တောင်နေရာကြိုလုနေတယ်🙄)
Apronဝတ်ပြီးမနက်စာပြင်နေတဲ့ကျန့်ကျန့်ရဲ့Daddyကတစ်မျိုးခန့်ညားနေပြန်ရော မနေနိုင်တဲ့အဆုံး Daddy ရဲ့ကျောပြင်ကျယ်ကြီးကိုပြေးဖက်လိုက်မိတယ် ဗိုက်လုံးလုံးလေးက ခံနေတော့အရင်လိုတော့ ခန္ဓာကိုယ်နှစ်ခုမတသားထဲကျမနေဖူးပေါ့နော်......

"နိုးနေပြီလား Daddy ရဲ့ကလေးလေးက"

"ဟုတ်ကဲ့Daddy ဒီနေ့ကျန့်ကျန့်ဘာသာသွားတိုက်ထားတယ်Daddy"

"ဟုတ်လား Daddyကလေးလေးကတော်လိုက်တာ"

"ခစ် ခစ် ခစ်"

"ကဲ ကလေးလေးစားချင်တဲ့ pasta လေးရပါပြီ"

"မွှေးနေတာဘဲ Daddyကျန့်ကျန့်ဗိုက်ဆာနေပြီ"

"ဟုတ်ကဲ့ပါဗျ Daddyကလေးလေးဗိုက်ဆာနေပြီဆိုတော့ Daddyကဗိုက်ပူလေးကို ခွံ့ကျွေးပါတော့မယ်ခင်ဗျ"

DADDY[Completed]Where stories live. Discover now