Ep-1

6.3K 284 1
                                    

ရိပေါ်ဝရံတာကိုထွက်ဆေးလိပ်သောက်ရင်း.....နေ့ရက်တစ်ခုဆီကိုပြန်တွေးနေမိတယ်......အင်း....အဲ့နေ့က..............

"CEO......ကားအဆင့်သင့်ဖြစ်ပါပြီ....."

"ကောင်းပြီ..... ယွီပင်း.....သွားကြတာပေါ့....."

အခုရိပေါ်တို့သွားနေတာက......ရှောင်းအိမ်တော်ကိုပေါ့.....

ရှောင်းအိမ်တော်ကလူအများအမြင်မှာတော့ချမ်းသာကြွယ်ဝတဲ့အိမ်ဖြစ်နေပေမဲ့တကယ့်လက်တွေ့တကယ်တမ်းကြတော့ဟန်ဘဲရှိပီးအဆံမရှိတော့တဲ့အခွံကြီးသာသာ.....

အခုလည်း...ရိပေါ်...ရှောင်းအိမ်တော်ကိုသွားနေတာက....စာရင်းရှင်းစရာတွေရှိလို့......ငွေရေးကြေးရေးကိစ္စတွေပေါ့..............

ရိပေါ်အခုလောက်ထိဦးရှောင်းမင်အပေါ်သည်းခံကူညီပေးနေတယ်ဆိုတာ....သူရဲ့မြတ်နိုးရာလေးတစ်ခုကြောင့်သာ.....

အခုတော့သူစောင့်နေတဲ့အချိန်ကိုရောက်လာပြီအချိန်တန်ပြီ.........

"ယွီပင်း.....စာရွက်စာတမ်းတွေနဲ့....ရှေ့နေတွေရော......."

"CEO....ခိုင်းတဲ့အတိုင်းကျွန်တော်အားလုံးစီစဉ်ထားပီးသားပါ.... အခုသူတို့...ရှောင်းအိမ်တော်ကို​ရောက်နေကြပါပြီCEO......"

"ကောင်းပြီ......"

"မတွေ့တာတောင်ကြာပြီနော်..ဦး...ရှောင်း....မင်"

"မင်းဘာကိစ္စလာတာလဲရိပေါ်.....အကြွေးကိစ္စဆိုငါဘာငါလာရှင်းမယ်လို့ပြောထားတယ်မဟုတ်လား"

ဦးရှောင်းမင်သူမယားငယ်ရှေ့မှာမျက်နှာပျက်ယွင်းစွာပြောနေသည်

ဟုတ်သည်ရှောင်းအိမ်တော်ရဲ့စီးပွားရေးတွေကျဆင်းပြိုလဲတာလဲမပြောနှင့်ဦးရှောင်းမင်သည်မိဘအမွေပေါ်မှာထိုင်စားပြီးမိန်းမတကာနှင့်ပွေရှုပ်လောင်းကစားမှန်သမျှလုပ်အရက်သေစာမူးရစ်ဆေးဝါးမကောင်းမှုအားလုံးလုပ်ပြီးပျော်မွေ့နေသူဖြစ်သည်...

ဦးရှောင်းမင်၏မိန်းမဖြစ်သူမှာလဲမိန်းမတန်မဲ့မကောင်းမှုဟူသမျှလုပ်ကိုင်သူဖြစ်သည်အသွင်တူလို့အိမ်သူဖြစ်သည်ဆိုတာသူတို့လင်မယားအတွက်ပြောသလားမှတ်ရတယ်..........

DADDY[Completed]Where stories live. Discover now