Ep-2

5.3K 270 6
                                    

"ကျန့်ကျန့်နိုးလာတော့........နေ့လည်တောင်ရောက်နေပြီ.......ညကdaddyဆိုတဲ့လူကြီးကိုကြောက်လို့ရော.....ပါပါးနဲ့မာမားကိုသတိရလို့ရောပေါင်းပြီးငိုလိုက်တာငိုရင်းနဲ့အိပ်ပျော်သွားမိတယ်ထင်ပါတယ်....."

"သခင်လေးနိုးပါပြီလားရှင့်"

"အားရီကဘယ်သူလဲဟင်"

ကျန့်ကျန့်လည်း​ရှေ့ကအပြုံးချိုချိုနဲ့စိတ်သဘောထားပြည့်ဝမဲ့ပုံပေါ်တဲ့အားရီကိုကြည့်ပြီးမေးလိုက်တယ်....

"အားရီကဒီအိမ်တော်ရဲ့အိမ်တော်ထိန်းပါ အိမ်တော်ရဲ့စားရေး ချက်ရေးပြုတ်ရေး သန့်ရှင်းရေး အားလုံးကိုအားရီကတာဝန်ယူပီးခန့်ခွဲပေးရတဲ့သူပါရှင်"

"သခင်လေးလိုအပ်တာရှိရင်လည်းအားရီကိုပြောပါအားရီးအကုန်လုပ်ပေးပါ့မယ်ရှင့်"

"အာဟုတ်......ကျန့်ကျန့်နားလည်ပါပြီဗျ"

"ကျန့်ကျန့်ကိုကျန့်ကျန့်လို့ဘဲခေါ်ပါလားဗျသခင်လေးလို့မခေါ်လည်းရပါတယ်ဗျ"

"ဝမ်သခင်ကြီးရဲ့အမိန့်မို့လို့အားရီလွန်ဆန်လို့မရလို့ပါ"

"ဟုတ်ကဲ့ပါဗျ"

"သခင်လေးရေချိုးဖို့အားရီအားလုံးစီစဉ်ခိုင်းထားပြီးပါပြီရေချိုးပြီးရင်သခင်လေးထမင်းစားဖို့အောက်ထပ်ကိုကြွပါရှင့်ဝမ်သခင်ကြီးစောင့်နေပါတယ် ရေချိုးဖို့အချိန်မိနစ်20ပေးလိုက်ပါတယ်အဲ့ထပ်ကြာခွင့်မရှိဖူးလို့သခင်ကြီးကပြောလိုက်ပါတယ် အားရီကိုသွားခွင့်ပြုပါအုံးရှင့် သခင်လေးတစ်ခုခုစိတ်တိုင်းမကျတာရှိရင် ဒီ bell (ခလုတ်)လေးကိုနှိပ်လိုက်ပါ"

"ဟုတ်ကဲ့ပါဗျ"

ကျန့်ကျန့်လည်းအားရီထွက်သွားတာနဲ့ရေချိုးခန်းထဲကိုတန်းပြေးပြီးရေချိုးလိုက်တာ အမှန်တိုင်းပြောရင်ကျန့်ကျန့်daddyကိုတကယ်ကြောက်ပါသည်daddyအော်လိုက်ရင်တောင်ကျန့်ကျန့်မှာလိပ်ပြာလွင့်မတက်လန့်ရတာdaddyပြောတဲ့အတိုင်းမလုပ်မိဘဲတစ်ခုခုလွဲလုပ်မိလို့အပြစ်ပေးခံရရင်......ဟင့်အင်းမဖြစ်ဖူးကျန့်ကျန့်daddyမကြိုက်တာမလုပ်ရဲဖူး.......

ကျန့်ကျန့်ရေချိုးခန်းထဲကနေမြန်မြန်ပြေးထွက်ပြီး......ဘီရိုထဲကနေ.....pajamas အဝါရောင်လေးကိုကောက်စွပ်လိုက်တယ်......ပြီးတာနဲ့ကျန့်ကျန့်အောက်ထပ်daddyဆီကိုသွားလိုက်တယ်......

DADDY[Completed]Where stories live. Discover now