Mail 2

160 20 0
                                    


"Büyük ihtimal uyuyorsundur ancak JENO BUGÜN KONUŞTU!!! Hem de baba dedi. Mamasını yedirirken bize geldiğin gün onu tuttuğun fotoğrafı gösteriyordum veeee minik parmaklarını uzatıp ba-ba dedi. O kadar mutlu oldum ki. Hemen ardından bana dönüp dada dedi. Sanırım dada olmuşum. Biliyor musun bazen içimden bir ses bu mailleri görmeni istiyor. Ancak o zaman başım belada olurdu. Lütfen bir iki sene daha görme. Her neyse, yan komşumuz olan yaşlı kadın geçen gün evimize ziyarete geldi. Bu buraya taşındığımız altı yedi aydır galiba ilk misafirimiz ancak mutlu oldum. Ona Jeno'nun annesini kaybettiğimizi söyledim. Benim doğurduğumu öğrenmeleri kafa karıştırıcı olurdu diye düşünüyorum.  Arada sıkılınca Jeno'yu bebek arabasına bindirip sahile çıkarıyorum. Denizi gerçekten çok seviyor. Yaşlı teyze bana onun geleceğiyle ilgili deniz saçlı birine aşık olacağını söyledi. Bu umarım iyi bir şeydir.  Çin'deki işimle ilgili beni direkt Kore merkezlerine bağlı çalıştıracaklarını söylediler ve öyle de oldu. Jeno az daha büyüyünce Kore'ye taşınacağız. Benim için belki zor olacak ancak Jeno bir Taydan çok Koreliye benzediği için okul konusunda sorun çıkmaz diye düşünüyorum. Prova olsun diye evde Korece ve İngilizce konuşuyorum. Korece'ye kolay adapte oldu ancak İngilizceyi sevmiyor gibi. Neyse çok uzattım. İyi uykular."

RETROUVAILLE  -JohntenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin