Mail 4

156 20 0
                                    


"Kore'ye taşınalı bir sene oluyor sanırım. Jeno üç yaşına girmek üzere. Evet bir sene boyunca hiç yazmadığım için özür dilemek isterdim ancak ne de olsa bu mail hesabını kullanmıyorsun ve mailleri hiç okumayacaksın bile. Şirketin bağlantılarıyla ve birtakım para yatırarak kendime ve Jeno'ya Kore vatandaşlığı aldım. Soyadımız artık Lee. Upuzun bir Tay soy ismi kullanmaktan daha kolay olur diye düşündüm. Adımı bana taktığın lakapla değiştirdim. Burada herkes Ten diyor bana artık. Sana benzeyen yüzlerce senin taktığın ismin kulaklarıma çalınması başlarda acı veriyordu. Ancak senden bir iz kalsın istedim. Jeno senden kalan asla silemeyeceğim bir iz ama olsun. Sonuçta bir gün o da yuvadan uçup gidecek. Seni çok özlüyorum. Üç senedir senden kaçıyor olmak yordu sanırım. Çıkardığın filmleri izliyorum. Katıldığın programları kaçırmıyorum. Jeno anaokuluna başlayacak. Annesini soracaklarına eminim. Senden bahsederse inanmazlar diye ona anneni sorarlarsa Tayland'da dersin dedim. Bizim daha doğrusu benim yüzümden evladımızın üzülmesini istemiyorum. Okula başladığı an dansa geri dönmeyi düşünüyorum. Bir atölyeyle anlaştım. Beğenirlerse part time hocalık yapacağım. Sevdiğim şeye de biraz geri dönmüş olurum hem. Asla sahnelerde dans edemeyecek olsam da. Ayrıca son zamanlarda Jeno'yu senden kaçırmak doğru tercih miydi diye her gün sorgular oldum. Hayallerinle bebeğimizi aynı anda götürebilecek gücü sende görüyorum şuan bakınca. Olan oldu artık. İyi akşamlar."

RETROUVAILLE  -JohntenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin