"Jeno 5 yaşına bastı. Geçen iki sene boyunca bana sürekli seni sormasına rağmen bu aralar pes etmiş görünüyor. Bisikletlere merak sardı. Ben de ona minik bir bisiklet alabileceğimi ancak bunun için başarılı bir birinci sınıf öğrencisi olması gerektiğini söyledim. Şimdilik işe yaramışa benziyor. Okulda örnek öğrenci. Okul çıkışlarında velilerle ara ara sohbet ediyorum. Çok aşığı varmış öyle diyorlar. Jeno biraz çekingen olduğundan okulda olanları anlatmıyor. Ancak neredeyse her gün öğle yemeklerinde kızlar bir şeyler veriyorlarmış. Bu beni biraz güldürdü açıkçası. Babasına çekmiş olduğu çok belli oluyor. Ancak bu çekingenlik nereden gelmiş bilmiyorum. Öğretmeni zamanla açılacağını söylüyor. Dans kursu öğretmenliğim de iyi gidiyor. Şirkette online çalıştığım için çift maaş almış oluyorum. Jeno'nun istediği bir şeyi karşılayamamak şu aralar en büyük korkum. Ebeveyn olmak böyle bir şeymiş galiba. Ayrıca öğrendim ki bir kdrama için Kore'ye gelecekmişsin. Tekrar seninle aynı ülkede hatta çekimlerin başkentte olacağı hesaba katılırsa aynı şehirde olacağımız gerçeği beni hem korkutuyor hem de değişim öğrencisi olduğum günlere götürüyor. Başka yörüngelere sahip iki gezegenin karşı karşıya gelmesi gibi bir his uyandırıyor. Seni o kadar özlemişim ki Jeno'yla beni görebileceğinin korkusundan çok seninle karşılaşabilme ihtimalimizin özlemi var üzerimde. Merak edersin diye Jeno'nun fotosunu da ekledim maile. Sağlıcakla kal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RETROUVAILLE -Johnten
Fanfiction~Bebeğimiz bugün bir yaşına bastı. Merak etme ona adını söylemeyi de öğreteceğim~ •°•°Lovers 2 strangers 2 lovers au°•°• MPREG!!! -By MiMi