Mail 6

143 21 0
                                    

"Merhaba Johnny, oynadığın kdramadan sonra Kore'de birkaç ay kalmaya karar vermişsin. Seul'de ev tutmuşsun diyor magazin haberleri. Benim çenesi düşük kardeşim Kulisara sana Kore'ye taşındığımı mı söyledi diyeceğim de neden umurunda olsun ki? Ayrıldık ve üzerinden seneler geçti. Mailleri de kontrol ettim okunmamışlar henüz. Neyse, eğer yüzüm olsaydı ve her şey için çok geç olduğunu düşünmeseydim Seul'de yaşadığın bu süre içerisinde seninle karşılaşır, Jeno'yu da sana gösterirdim. Ancak şu an bunu yapacak yüze sahip değilim. Burada olduğun süre boyunca Jeno ile çok sık görülmemek için tuttuğum hizmetçiden onu okuldan alıp götürmesini rica ettim. Evine ve iş yerine yakın olabilecek yolları tercih etmiyorum. Verdiğim dans kursundan çıktıktan sonra eve dönüş yolunu daha kalabalık yollardan seçip uzatıyorum. Şirkete uğradığım günlerde de maske ve şapkam olmadan dışarı asla çıkmıyorum. Resmen köşe kapmaca oynuyor gibiyim. Parklara olan sevgini bildiğimden dolayı Jeno'yu parka götüremez oldum. O da babasının Seul'de olduğunu öğrendi. Neden bizim yanımıza gelmiyor? Ben bebekken gelmemiş miydi? diye soruyor. Açıkçası çıkmazdayım. Ne cevap vereceğimi bilemedim. Baban meşgul bir insan deyip konuyu kapattım. Umarım bu karmaşa kısa bir süre içerisinde son bulur. Sevgiler, Ten'in."

RETROUVAILLE  -JohntenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin