MENASİR
1.BÖLÜM: KOYU YEŞİL ÇEKİM ALANI
Arabanın aynasından son kez makyajıma bakıp arabadan sol ayağımı çıkardım, siyah yüksek topuklu ayakkabı bana göz kırparken siyah ip şeklinde olan halhallarım benliğimi bozmadığımı gösteriyordu.
Anahtarı ve telefonumu aldıktan sonra arabadan indim. Bana doğru gelen valeyi gördüğümde arabanın anahtarını verdim ve oturduğum için sıvanan elbisemi düzelttim. Vücudumu saran beyaz; göğüs dekoltesi yüzünden beyaz tenimi açıkta bırakan elbise satendi ve uzun olmasına rağmen hatırı sayılır açıklıkta bir yırtmacı vardı. Açık bıraktığım dalgalı yeni boyanmış beyaz saçlarım ve siyah gözlerim beyaz saten elbiseyle kesinlikle hoş gözüküyordu.
Elbisenin ince askılarını düzeltip, davet kapısının önünde yaklaşık yarım saattir beni bekleyen babamın yanına geçtim ve kötü bakışlarına aldanmadan içeriye doğru yürüdüm. Kızıydım sonuçta geç kalsam ne olacaktı, beklesindi.
Beni bekliyordu çünkü buraya tek girersem beni saniyesinde avlayacaklarını tahmin etmek için dahi olmaya gerek yoktu. Davet her ne kadar nezih bir davet gibi görünsede olayın aslı, alanında büyük ve en iyi kişilerin su altından yürüttükleri gizli işleri için yapılan çıkar buluşmasıydı.
Silahlı ve tehlikeli bir ortamdı. Bu yüzden yürürken, hemen sol bacağımda kemer ile sabitli çakıyı tenimin üstünden hissediyordum. Babam korumalar buradayken benim kendimi korumaya çok ihtiyacım olmayacağını yine de bende bulunması gerektiğini söylemiş çakıyı vermişti ve şimdi etrafa bakılınca kesinlikle doğru bir karardı.
Girer girmez davet mekanındaki en köşede olan koyu yeşil renkli loca çarptı gözüme, güçlü ve karanlık isimlerin bulunduğu locaya doğru yöneldik. Yaklaştıkça tanıdık simaları göz hapsinde tuttum. Şöyle üstünkörü diğerlerine de bakınca bir kadın olduğunu gördüm.
Afallamıştım.
Genelde masada kadın olarak tek ben bulunuyordum, o da babamın şirket işlerini öğrenmemi istediği davetlerde oluyordu. Şimdi ise bu kadın tamamen buraya aitmiş gibiydi. Yanlarına gittiğimizde sessizce içkisini içtiğini gördüm, muhabbete dahil olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MENASİR (GxG)
Teen FictionCehennem kabul etmez, böyle beyazını. Cennet dışlar, böyle siyahını. Peki ya Araf kabul eder mi? böylesine zıt aşıkları. 🩸💧